shutterstock
shutterstock

המשטרה חוקרת חשד כי סייעות בחולון קשרו לכיסא פעוט בן שלוש

הורים לפעוט בחולון הגישו תלונה במשטרה נגד סייעות בצהרון בעיר, שלטענתם הענישו את ילדם וקשרו אותו בחיתול לכיסא

פורסם בתאריך: 29.11.18 18:00

המשטרה חוקרת חשד להתעללות בגן בחולון. למשטרה שהוגשה היום (חמישי) על ידי הורים לפעוט בן שלוש עולה חשד כי סייעת באחד הצהרונים בעיר קשרה את הילד לכיסא כעונש על מעשיו.

האירוע קרה היום בצהריים, בצהרון שמפעילה רשת קהילה ופנאי. לדברי ההורים שהתלוננו במשטרה, שני ילדים בגן שיחקו והתקוטטו ביניהם כנהוג במשחקי ילדים בגיל הזה. כדי לטפל במקרה, החליטו הסייעות לקשור אחד מהם לכיסא עם חיתול. מהתלונה עולה כי הילד נקשר לכיסא למשך יותר משעה. אמו של הילד הגיעה לאסוף אותו מהגן ולא עודכנה על המקרה, היא גילתה אותו דרך הילד שסיפר לה על המעשה, ולאחר שדיברה עם אחת הסייעות שאישרה את טענותיה, פנתה והגישה עם בעלה תלונה במשטרה.



מדוברות המשטרה במרחב איילון נמסר כי שתי הסייעות נחקרו ו"התיק נמצא תחת חקירה".

מרשת קהילה ופנאי נמסר כי הסייעת הושעתה מעבודתה מיד. מנכ"לית הרשת ורדה לוי אמרה בתגובה: "רשת קהילה ופנאי היא בית לעשרות אלפי ילדים והוריהם, כששלום וביטחון הילדים נמצא בראש מעייננו. אירע מקרה חמור אשר בשלב זה נמצא בחקירה ועדיין לא ידוע האם אכן נקשר הילד בידו בחיתול בד או שמא המפעילה אחזה בו בחוזקה כשבידה חיתול בד. כך או כך הרשת רואה בחומרה את המקרה, מגנה בחריפות ומצרה עליו. העובדת הושעתה לאלתר ותובא לשימוע בפני ועדת כוח אדם. הרשת לא תהיה סבלנית לכל חריגה מהנהלים ומהתנהגות אשר אינה הולמת עובד חינוך".

תגובות

תגובה אחת
  1. קרן

    אל תדאגו לא יעשו להן כלום כמו שהסייעת שילמה את הבן שלי בוכה והעלתה באינסטגרם לאדמה מלל פוגע מאוד על התמונה לא עשו כלום יסגרו לה את התיק

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר