הדר חזן

הצעירה החירשת מחולון: "יצאתי לחיים האמיתיים ואני רוצה לעבוד"

בת 20 וחירשת מלידה, הדר חזן סיימה זה עתה את השירות הלאומי ומתקשה למצוא עבודה בשל המגבלה שלה

פורסם בתאריך: 4.12.18 14:53

הדר חזן (20), תושבת חולון, היא חירשת מלידה וכעת לאחר שסיימה את שנת השירות הלאומי, היא מתקשה למצוא עבודה בשל המגבלה שלה.

למרות חירשותה, חזן סיימה 12 שנות לימוד ועשתה שירות לאומי: "למדתי 12 שנות לימוד בתיכון מקיף בבאר שבע", היא מספרת. "לאחר שסיימתי את הלימודים, לא יכולתי להתגייס לצבא ולכן בחרתי בשירות לאומי. במשך כשנה עשיתי שירות משמעותי בבית החולים סורוקה בבאר שבע". היא עסקה בעבודה משרדית ונתנה מבחינתה את הערך המוסף: "עסקתי בסידור מסמכים והעברתי ציוד רפואי בין מחלקות. בנוסף, במסגרת התפקיד שימחתי המון ילדים בבית החולים".

כעת יצאה חזן אל החיים האמיתיים והיא מספרת כיצד התפתחה בשנה האחרונה ועד כמה חשוב לה למצוא עבודה: "התקופה בשירות הלאומי היתה מאוד מיוחדת ומעצימה עבורי. זה נתן לי המון ביטחון לגשת ולדבר עם אנשים. אשמח לעבודה מול מחשב, סידור מסמכים, ללא טלפונים, באזור חולון, העיר בה אני מתגוררת, או ראשון לציון השכנה. אני פתוחה להצעות עבודה שונות".



חזן התגברה לאורך חייה על קושי גדול כשלא יכלה לשמוע מרגע לידתה, היא למדה ותרמה את חלקה לחברה בשירות לאומי. מעבר לעבודה שהיא מחפשת, לחזן יש יעד נוסף להגשים: "החלום הגדול שלי הוא להיות ביום מן הימים מעצבת בגדים ורקדנית". זה אולי נשמע רחוק, אך לבחורה חירשת שניהלה אורך חיים רגיל עד כה ועברה כל כך הרבה, השמיים הם הגבול.

דרכים ליצירת קשר עם הדר חזן: הודעות סמס בלבד לנייד: 054-4607108. [email protected]

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר