האם מימי זיו ובנה ליאור ז"ל

רכבו של האב השכול נפרץ בזמן שביקר בקבר בנו

דוד זיו, שבנו נפל בקרב עם מחבלים ברפיח, גילה לתדהמתו שרכבו נפרץ בחניית בית העלמין הצבאי בחולון: "שמשת הרכב נופצה ונגנבו חפצים אישיים וארנק"

פורסם בתאריך: 19.6.17 13:41

דוד ומימי זיו, הורים שכולים תושבי חולון, נוהגים לפקוד את קבר בנם ליאור בבית העלמין הצבאי בחולון כמעט בכל יום שישי – וכבר שנים רבות. "במקום כבר התפתח ברבות השנים הוואי של הורים שכולים", סיפרה מימי ל"השקמה" בעבר, "כולנו באים, מטפחים קצת את הקבר וסביבתו, בוכים, נזכרים, מדברים, מנסים להתנחם אחד בזרועות האחר".

גם בשישי האחרון הגיע דוד זיו לבית העלמין הצבאי לפקוד את קבר בנו, צלם ביחידת דובר צה"ל, נפל בקרב עם מחבלים ברפיח באפריל 2003. ליאור הצטרף ללוחמים כדי לתעד את המבצע, ונפל בקרב. מאז, מתמקדים ההורים מימי ודוד בפעולות בלי סוף למען הנצחתו של ליאור כאשר בין השאר – מימי כותבת מדי פעם טורים בעיתון "השקמה".

דוד מספר: "היום אחר הצהריים, כהרגלי לעיתים בימי שישי, נסעתי לבית העלמין הצבאי בחולון לבקר קברו של את בני ליאור זיו ז"ל, שנפל בפעילות מבצעית באפריל 2003. נחשו מה מצאתי כששבתי לחנייה לאחר חצי שעה בערך? שמשת הרכב שלי מנופצת, חפצים אישיים וארנק נגנבו מהרכב".

דוד שהזדעזע ממראה עיניו, מיהר להעלות פוסט בפייסבוק, בו כתב: "האמת, זה די הגיוני מצד הגנבים לארוב להורים ולמבקרים שבאים לשם. המקום שקט, מרוחק מן העין ושומם בערב שבת. מישהו במקרה ראה? היה שם? שתפו – לשם אזהרת אחרים".

את הפוסט סיים זיו במילים: "הלוואי ש-500 השקלים שהיו בארנק שלי ונגנבו יהוו את תרומתי להצלת נפשם האומללה של הפורצים. שבת שלום, והישמרו לכם".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר