טניס. שאטרסטוק
טניס. תמונה: שאטרסטוק

מה הבעיה שלך? חניה לאופנועים, מגרש לטניסאים ומראה לנהגים

מה הטריד אתכם השבוע תושבי חולון, אילו בקשות מיוחדות ביקשתם וכיצד ב"השקמה-חולון" פותרים את העניינים?

פורסם בתאריך: 15.12.18 09:12

מה הטריד אתכם השבוע תושבי חולון, אילו בקשות מיוחדות ביקשתם וכיצד ב"השקמה-חולון" פותרים את העניינים?

הספורט הלבן

מדוע אין בחולון מגרשי טניס ומה אפשר לעשות בנושא? האם ניתן להקצות שטח למגרשי הטניס?

תשובה: בעיר יש מגרשי טניס בקאנטרי חולון, בנופשונית, בימית ובבריזה. ניתן להשתמש בהם באמצעות רכישת מנוי או כרטיסי כניסה. לידיעתך, קיימת דעיכה כללית בכל הארץ בביקוש לטניס עממי עקב פגיעות רבות והיום, רוב אימוני הטניס הם למטרות מקצועיות ולתחרויות.

דברים שרואים משם

לבאים מרחוב היינץ כהן לצומת רחוב דגניה, יש שדה ראייה מוגבל מאוד והצומת הפך מסוכן מאוד. אני מבקש שהעירייה תתקין במקום מראה, שתאפשר לנהגים לראות את התנועה ברחוב דגניה.

תשובה: מראה פנורמית מעוותת את המרחק האמיתי של הרכב המתקרב ומוסיפה לאי הבטיחות. לכן, משרד התחבורה לא מאשר אותן כהתקן חוקי. הצבת מראה ברחבי העיר מתבצעת במקרים שבהם קיימת בעיית שדה ראייה קשה ואין פתרון אחר. רחובות היינץ כהן ודגניה הם שכונתיים ובהם חניות בשני הצדדים. מאחר שהחניות הורחקו מהצומת, יש שדה ראייה מספק ואין הצדקה להצבת מראה.



גם לאופנועים מגיע

בכל עיר יש מקומות חניה המיועדים לאופנועים במרכז העיר או במקומות הומים נוספים בה. בחולון אין מקומות כאלה ורוכבי האופנועים נקנסים פעם אחרי פעם. הגיע הזמן לתת גם לנו, רוכבי האופנועים, מקומות חניה ראויים.

תשובה: הקצאת מקומות חניה לאופנועים בשטחים ציבוריים מתבצעת על פי ביקושים ובהתחשב במצוקת החניה. בפרויקטי בנייה חדשים, מקומות חניה לאופנועים נדרשים על פי תקן חניה. ניתן לפנות לאגף התנועה העירוני ולהציע מקומות שבהם נדרשים מקומות חניה לאופנועים, והנושא ייבדק.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר