פח. אילוסטרציה: שאטרסטוק
פח. אילוסטרציה: שאטרסטוק

מה הבעיה שלך? והשבוע: ונדליזם בגן, שטח עזוב ופח שדורש מהפך

מה הרגיז אתכם השבוע תושבי חולון, מה אתם מבקשים לשפר בעיר ואיך נפתרות הבעיות?

פורסם בתאריך: 28.12.18 10:54

המדור השבועי שבו מבררים מה הרגיז אתכם תושבי חולון, מה אתם מבקשים לשפר בעיר ובאילו דרכים נפתרות הבעיות?

רק חול וחול

ברחוב נעמי שמר בחולון, בין הבניינים 5 ו-7 יש כניסה לגנים. אולם בצד ימין, יש שטח חולי ריק שאינו מטופל והאזור לרוב מלא אשפה. כמי שגרים בסביבה אנו מבקשים לטפל במקום ולטפח אותו.

תשובה: מערך התברואה מנקה את השטח מעת לעת והאגף לגנים ונוף כבר נמצא בשלבי היערכות לעבודות להשלמת הגינון והצמחיה בשטח זה.

סיפור עצוב

בגינת הסיפור ״דירה להשכיר״ יש חלקים רבים שעברו ונדליזם לפני זמן רב. חלק מלוחות הסיפור נעקרו (אגב, גם בגינות סיפור אחרות במתחם הגנים של קריית איילון) ובעיקר יש מתקני עץ רבים שנשרפו. מתי העירייה תשקם את הגנים הפגועים?

תשובה: באגף גנים ונוף מודעים לנזקים שנגרמים מדי פעם בגינות הציבוריות והם מטופלים מעת לעת. העירייה גם מפעילה גם פסל שמתחזק את מתקני גני הסיפור. מבדיקה שנערכה לגבי מתקני העץ, עולה שמדובר בעיקר על שילוט שנשרף וכבר הוחלף במתקן אחר.

מהפך לפח

אני גרה ברחוב חלץ 4 חולון. בחניה שלנו היה פח אשפה ענקי ששימש את הבניין שלנו ואת כל הגנים, בתי הספר והבניינים מסביב. מסיבה לא ברורה, העירייה הוציאה את פח האשפה והשאירה אותנו עם שני טמוני הקרקע שליד הבניין. מדובר בשני פחים קטנים שלא מספיקים לכל האשפה וכך נערמות ערימות לא נעימות של אשפה באופן קבוע במקום, בעיקר בסופי שבוע. פניות רבות לעירייה בנושא לא נענו ואנו מבקשים להחזיר את הפח הגדול למקום.

תשובה: טמוני הקרקע במקום הינם מסוג שונה ובעלי פתח רחב שיכולים לספק את צורכי הדיירים ולכן המכולה שהיתה במקום הוצאה. הנושא נבדק לאורך זמן ולא נמצאה כל בעיה במקום.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר