הביוב זורם ומעלה צחנה. קריית שרת

תושבים בקריית שרת: "הביוב שוב עלה על גדותיו, הריח בלתי נסבל"

זו הפעם השנייה בחורף הנוכחי שקו הביוב באחד הרחובות הראשיים בקריית שרת נסתם | תאגיד מי שיקמה: "נבצע שטיפה וצילום לקו הביוב ברחוב"

פורסם בתאריך: 31.12.18 15:46

בעקבות מזג האוויר החורפי בסוף השבוע האחרון שנמשך גם אתמול (ראשון) נגרמה פריצת ביוב ברחוב משה שרת בחולון. התושבים באזור טוענים: "אנחנו שבים ומתריעים על בעיה במקום. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה וככל הנראה, גם לא הפעם האחרונה".
התושבים ברחוב משה שרת וסביבותיו סובלים מאז סוף השבוע האחרון מריחות ביוב קשים לאחר שקו הביוב ברחוב נסתם ועלה שובב על גדותיו. לדבריהם, "תאגיד מי שיקמה יודע ולא מטפל בנושא למרות שהם שבים ומתריעים על הבעיה. הריח של הביוב עושה לכולם רע, זה ריח צחנה נוראי", מספרת ל"השקמה חולון" אחת מתושבות המקום. "זו כבר פעם שנייה שזה קורה בחורף הנוכחי. לא ייתכן שקצת גשם והביוב נסתם. אמרו שסידרו את זה בעבר והנה זה שוב חוזר, אז כנראה שזה לא טופל כראוי. אנחנו מתלוננים פעם אחרי פעם לעירייה ולתאגיד המים, אומרים שזה יטופל ועובדה, כנראה שלא עושים דבר בנושא. מזג האוויר החורפי משפיע על העיר בכל מקום, אבל לא הגיוני שבאחד הרחובות המרכזיים של העיר יהיה ריח כל כך חזק כאשר אי אפשר בכלל לעבור משם".


תושבת נוספת ציינה: "בכל פעם שעוברים שם, אתה מרגיש כאילו אתה הולך להיחנק. הביוב המסריח מגיע לכל מקום לאורך הרחוב, הריח נכנס לכל מקום ואי אפשר להתחמק מכך. פנינו לעירייה מספר פעמים ולא נתנו לנו תשובות ראויות בנושא. הפעם זה קרה בסופ"ש וזו כאמור פעם שנייה שזה קורה במערכת החורפית הזו. אני לא רוצה לתאר מה יקרה בסופה הקרובה שעומדת להגיע אלינו, אני מבקשת מהעירייה ומי שיקמה לקחת אחריות על התושבים שלהם".
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "אנא פנו לתאגיד מי שיקמה האחראי על נושא הביוב".
מתאגיד מי שיקמה נמסר: "אכן נפתחה פנייה ביום חמישי בדבר פריצת ביוב ברחוב משה שרת. התאגיד מתעתד לבצע שטיפה וצילום ולקו הביוב ברחוב ובהתאם לממצאים ככל שיהיו, התאגיד יפעל".

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר