חן אהרוני. צילום יח"צ

חן אהרוני יוצא מהארון: "אוהב גם גברים"

הזמר והיוצר מחולון, שרק לפני שנה סיפר על ניצול מיני מצד מורה בתיכון בחולון, הצהיר הערב: "אהבתי ב-28 שנות חיי גם נשים וגם גברים"

פורסם בתאריך: 1.1.19 22:53

חן אהרוני יצא הערב בווידוי בפייסבוק ויצא מהארון.  "שנים סירבתי לשים על עצמי טייטל. להגדיר. לתת למילה לסכם אותי. הרגשתי איך אנשים מסביב מנסים לתייג אותי תחת כותרת שלא הייתה מדוייקת למי שאני. כל הזמן אמרו לי תחליט או שאתה א׳ או שאתה ת׳. אבל מה עם כל האמצע? אולי אני בכלל פ׳? אמרו לי שזה שלב. אז המתנתי. ידעתי שאני חייב להקשיב ללב שלי. חקרתי. נבהלתי. נשברתי. אהבתי. שאלתי. מה זאת אהבה? מי אני בתוך העולם הענק הזה של רגשות וריגושים? עד שהגיעה ההארה. אני באמת פ׳. פאנסקסואל", כתב אהרוני הזמר והיוצר מחולון שבמשך שנים נשאל בנוגע לנטיותיו המניות וחזר וטען שהוא סטרייט.



אהרוני נכנס לחיינו בשלהי 2007, אז הוא השתתף בתוכנית הריאליטי "כוכב נולד", והתבלט במיוחד בזכות כישרון השירה והקסם האישי שלו. הוא לא זכה בתחרות אבל במהלך השנים המשיך להוציא שירים ולהופיע בפלטפורמות שונות ולהדוף שמועות על נטיותיו המיניות. לפני כשנה אף הפתיע בווידוי וסיפר על רומן שניהל עם אחת המורות שלו בתיכון שבו למד. כפי שפורסם ב"השקמה חולון" כאן, בתיכון אף תקפו את אהרוני בעקבות הדברים סיפר.

הערב, לכבוד 2019 שרק נכנסה, החליט הארוני לחשוף סוד נוסף: "אני רוצה להאמין שהיום כולנו כבר מבינים שנטייה מינית זה לא רק גיי או סטרייט", כך כתב בפוסט הארוך, "יש ספקטרום כל כך רחב שלפעמים הולך לאיבוד ומתקבל בציניות, גיחוך ואפילו הכחשה. גם בתוך הקהילה הלהט״בית. הקול של קצוות הספקטרום מושמע ונשמע וכל האמצע לא יוצאים בהצהרות כי בשביל מה לדבר על משהו כביכול 'לא מוחלט'?".

 

אהרוני המשיך: "אני מרגיש שתמיד ידעתי שאני פאנסקסואל אבל לא ידעתי לקרוא לזה בשם כי בטלוויזיה שמעתי רק על הומואים ולסביות. אהבתי ב-28 שנות חיי גם נשים וגם גברים והחברה ראתה את זה כבילבול/הכחשה. אז חשבתי שבסוף אהיה חייב להחליט. והנה – החלטתי. אהבה זאת אהבה ואני אוהב את מה ומי שעושה לי טוב ומעיף לי את הלב. אני פאנסקסואל והכל בסדר. החלטתי להפסיק לפחד שלא יאהבו או יבינו אותי. אני שמח על הדרך שעברתי וגאה בגבר שאני. מאחל לכולנו שנהיה תמיד שלמים ובריאים. יש לנו את הזכות להיות מה שרק נרצה להיות".

 

תגובות

תגובה אחת
  1. מלאך

    לאהוב אשה או גבר זה הרבה פחות חשוב מאשר לקיים את המשפט:
    " ואהבת לרעך כמוך " ו-" כבד את אביך ואת אימך"
    והכל- למען יאריכון ימיך ותחיה הכי טוב שאפשר.ברכות לבריאות,אושר ואהבת חינם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר