shutterstock

בעירייה לא מצליחים למנוע את מטרד התרנגולים: "לא ניתן להגיע אליהם"

הסיפור המוזר מחולון: התושבים סובלים ומתלוננים מרעש ומטרד התרנוגלים, אבל הצוות שנשלח מהעירייה לא מצליח לתפוס אותם

פורסם בתאריך: 6.1.19 10:55

תרנגולים של תושב חולון מדירים שינה ומפריעים לשכניו שמתארים את הלילות כ"סיוט מתמשך". בעירייה מבינים את הבעיה, אבל מתקשים ללכוד את התרנגולים שמטפסים על עץ גבוה.

תושב חולון, בן 30, סובל זה מספר חודשים מלילות ללא שינה. "חיי הפכו לגיהנום", מספר מלכי, "התרנגולים מתחילים לקרוא בשתיים-שלוש בלילה וזה נמשך עד חמש בבוקר. אני נאלץ לסגור היטב את החלונות, וזה לא משנה אם קיץ או חורף, אם החלון פתוח אפילו רק מעט, אני שומע אותם חזק כאילו היו בתוך הבית. אשתי ואני ממש מתענים מהרעש. מה ביקשנו בסך הכל, לישון בשקט?".



לדברי התושב, הוא פנה למוקד העירוני וסיפר על הבעיה, "הגיעו פקחים, עשו סיבוב בשכונה, לא מצאו את התרנגולים והלכו. קיבלתי הודעה שהבעיה נפתרה, אבל בלילה שוב החלו הקרקורים". הוא לא ויתר, שלח שוב פנייה למוקד ובפעם השלישית הוא גם חיכה לפקחים והראה להם היכן בדיוק נמצאים התרנגולים. "בשלב מסוים הפנו אותי לשירות הווטרינרי וגם הוא לא עשה דבר", הוא אומר בכעס.

"אני כבר לא יודע איך לפעול ומה לעשות, אני לא מצליח לישון בלילה, אני מגיע מאוחר מהעבודה ועד שאני מצליח להירדם, זה מתחיל. יוצא מצב שאני לא ישן יום אחרי יום, דבר שמשפיע על ההתנהגות שלי, אני נעשה עצבני. אני לא מבין למה העניין הזה לא פתיר כל כך הרבה זמן, איכות החיים שלי ושל אשתי נפגעת. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היו לנו ילדים".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "בעקבות פניות התושב יצאו למקום מספר פעמים אנשי הווטרינר העירוני ואולם, בכל פעם התרנגולים נמצאו גבוה מאוד על העץ ולא ניתן היה להגיע אליהם. במידה שהמתלונן יעיד בפני הפיקוח העירוני שהתרנגולים שייכים לשכן, יוכלו המפקחים לפעול בנושא מול השכן".

תגובות

2 תגובות
  1. מוסדי

    עירייה עצלנית שלא נותנת שירות מינימלי לתושבים- תדפקו בדלת של השכן במקום "במידה שהמתלונן יעיד בפני הפיקוח העירוני שהתרנגולים שייכים לשכן, יוכלו המפקחים לפעול בנושא מול השכן.."
    תפעילו את הראש.
    לשכן שסובל מהרעש- תנסה למצוא שיטות באינטרנט נגד תרנגולים, יש הרבה דרכים יעילות לסלק אותם מהבניין

  2. אני

    כיצד חושב ראש העיר וחבר מרעיו נתנהל בחמש השנים הבאות…איך נצא מהעיר ואיך נכנס לעיר כל השיבושים האלה..מי צריך את הרכבת הזו בעיר..
    ממילא אי אפשר לסמוך על הרכבות ראו מה קורה כל הזמן..וערך הדירות יירד קנינו דירות במיליונים.. מה איכפת לקברניטי עאלק של העיר מהתושבים הכל פוליטיקה דוחה שנעשית איומה יןתר עם הזמן…

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר