המרכז הרפואי וולפסון
המרכז הרפואי וולפסון

מדד איכות בתי החולים: וולפסון אי שם באמצע

מדד איכות בתי החולים לשנת 2016: בית החולים בחולון דורג בתחתית הרשימה בתחום ניתוח קשישים עם שברים בצוואר הירך ומעל הממוצע בביצוע צנתור לב

פורסם בתאריך: 22.6.17 15:49

פורסם דו"ח מדד איכות בתי החולים לשנת 2016, הכולל גם את בית החולים וולפסון בחולון שעל פי הנתונים טעון שיפור.

במסגרת הדו"ח נבדק האם בית החולים עומד בסטנדרטים רפואיים שנקבעו ב-34 תחומי טיפול, ומצא בין היתר כי ביצוע בדיקת דופלקס עורקי צוואר נעשה תוך 72 שעות מקבלה לחדר מיון של חולים עם שבץ מוחי חולף. המדד שנקבע על ידי משרד הבריאות הוא 65%, ואילו בית החולים וולפסון מדורג אחרון ברשימת בתי החולים עם עמידה ביעד בשיעור של 37% בלבד.

בתחום רפואת הלב התוצאות טובות: משרד הבריאות בדק ביצוע צנתור לב דחוף תוך 90 דקות מרגע הכניסה לבית החולים עם אוטם חד בלב, כאשר היעד שנקבע הוא 85% ובית החולים וולפסון מדורג גבוה ברשימה עם 93%. עוד בתחום רפואת: נבדקה המלצה למתן אספירין בשחרור לאחר אוטם חד בלב – טיפול שמפחית תמותה ב-20%. היעד של משרד הבריאות הוא 95%, וולפסון מדורג גבוה ברשימה עם 98% עמידה ביעד.

בתחום ביצוע בדיקת MRI או בדיקת סי.טי של חולה עם חשד לשבץ מוחי בית החולים מדורג אחרון ובפער ניכר מבתי חולים אחרים עם 75 דקות המתנה, כאשר  הסטנדרט הבינלאומי עומד על 25 דקות המתנה.

מדד נוסף התייחס לתחום שברים בצוואר הירך – פציעה שכיחה בקרב קשישים המהווה מקור לתחלואה ותמותה, ונבדק שיעור ניתוחם של חולים המגיעים עם שברים בצוואר הירך תוך 48 שעות מרגע הגעתם לבית החולים. היעד הוא 85%, כאשר וולפסון מדורג בתחתית הרשימה עם 81% עמידה ביעד.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר