חתולים בחולון
חתולים בחולון

פגרי חתולים נתגלו בחולון – שלוש גירסאות לסיפור מזעזע אחד

המשטרה: "שלושה חתולים נדרסו ועובדי התברואה השליכו אותם לפח". העירייה: "לא היתה מעורבות של עובדי התברואה". איריס חזן, פעילה למען בע"ח: "החתולים לא נדרסו. לא הגיוני שכל החתולים נדרסו באותו יום ואין לאף אחד סימן של דריסה"

פורסם בתאריך: 27.1.19 15:58

אתמול (שבת) בשעות הצהריים התקבל דיווח על פגרי חתולים שהושלכו ממכונית אל תוך מכולת אשפה באזור התעשיה בחולון. כוחות המשטרה שהגיעו אל המקום החלו לחפור בתוך ערימות הפסולת במכולה ולבסוף, לאחר שהוצאה ממנה פסולת רבה, התקבלה התמונה העגומה של פגרי חתולים שהוצאו על ידי השוטרים מתוך המכולה. לגבי מספרם של החתולים המתים והשאלה על ידי מי הושלכו למכולה, קיימות מספר גירסאות.

פגרי חתולים שהוצאו מהמכולה

פגרי חתולים שהוצאו מהמכולה

 

מי מרעיל והורג חתולים בחולון? כפי שפורסם ב"השקמה חולון" בשבוע שעבר, תושבים מרחוב השיטה התלוננו על תופעת הרעלת חתולים המתרחשת לאורך תקופה ארוכה וטענו כי מדובר במרעיל סדרתי. המשטרה טענה כי סגרה את החקירה מחוסר ראיות.


אולם אתמול נודע לאתי אלטמן, מייסדת עמותת "תנו לחיות לחיות", על חתולים מתים נוספים שהושלכו למכולה ברחוב החרש-פינת בני עקיבא בחולון. "קיבלתי דיווח על רכב שהגיע וממנו יצא אדם שזרק חתולים מתים אל תוך המכולה", מספרת אלטמן. "מיד הזמנתי את המשטרה, והמשטרה הזמינה את הפקחים ואת הוטרינר העירוני. אני פשוט מלאת התפעלות מהשוטרים שנכנסו אל תוך המכולה ופינו משם את הזבל כדי להגיע לפגרים של החתולים. נמצאו שם כעשרה חתולים שמנים ושלמים ונראה שמישהו הרדים אותם", אומרת אלטמן.
ממשטרת ישראל נמסר: "במהלך השבת דווח למשטרה אודות השלכת פגרי חתולים בפח אשפה ברחוב רבי עקיבא (פינת החרש – א.ש) בחולון. מבדיקה שנערכה התברר כי עובדי התברואה של עיריית חולון הם שהשליכו לפח האשפה שלושה פגרי חתולים שנדרסו באותו הבוקר וכי לא נעברה כל עבירה פלילית".
מעיריית חולון נמסר כי "בעירייה לא מכירים את המקרה. איסוף פגרי חתולים וכלבים ברחבי העיר נעשה על פי פניות שמגיעות למוקד העירוני 106. הפגרים מועברים לתחנת המעבר שבו יש מקפיא ייעודי לכך ולאחר מכן הם מועברים למתקן מאושר בעין המפרץ".

איריס חזן, בעל עסק בקרבת מקום למכולה, פעילה למען בעלי חיים, טוענת כי התמונה היא שונה: "אני הגעתי לשם, והטעות שעשיתי שלא לקחתי את החתולים למכון הפתולוגי בבית דגן. פשוט חשבתי שאדם פרטי זרק אותם. איפה החתולים עכשיו? מי דיווח לעירייה לאסוף אותם?

"החתולים לא נדרסו", קובעת חזן בנחרצות. "לא הגיוני ששבעה חתולים נדרסו באותו יום ואין לאף אחד סימן של דריסה. הם היו שמנים והיו להם סימני קצף מהפה. מעבר לזה, על פי החוק אסור לזרוק גופה בפח זבל, חייבים להעביר את זה למכון הפתולוגי לשריפה או לקבורה. מישהו מטייח פה את העובדות".

האם קיים קשר בין המקרים שדווחו ברחוב השיטה למקרה האחרון? האם מישהו מתנכל וממית בזדון את חתולי העיר חולון? קשה לדעת לפי שעה. יחד עם זאת, קשה גם להבין כיצד שלושה, או שבעה או עשרה חתולים נדרסים באותו זמן ומדוע המשטרה והעירייה טוענות טענות שונות.

תגובות

תגובה אחת
  1. רעיה גרייפר

    יש אנשים, שלא מבינים, עד כמה זה חשוב – חתולים בכל מקום, ובמיוחד בעיר שלנו, שבנויה על חול. הם סניטריים של הרחובות שלנו. עכברים, נחשים, חולדות – זה המטופלים של חתולים. כל חודש אני משלמת 150₪ עבור שק של המזון ומאכילה את החתולי רחוב. אבל זה ממש לא מספיק. העירייה צריכה לדאוג על סירוס שלהם ועל תחנות שתייה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר