טלפון נייד
צילום אילוסטרציה

מנהלת בית ספר בחולון מזהירה: "גבר שמתחזה לנער מטריד מינית תלמידות באינסטגרם"

מנהלת בית הספר שלחה הודעה להורי בית הספר ובה התריעה: "השגיחו על חשבונות האינסטגרם של הילדים, תלמידות קיבלו באינסטגרם בקשות מיניות גסות". כל הפרטים

פורסם בתאריך: 27.1.19 15:31

בית ספר בחולון מרקחה: בהודעה ששלחה הבוקר מנהלת בית הספר להורי בית הספר הזהירה כי מספר תלמידות קיבלו הצעות חברות באינסטגרם מגבר המתחזה לנער, שאף שלח אליהן  סרטונים ותמונות עם אופי פורנוגרפי.

מנהלת בית הספר בחולון פנתה הבוקר אל הורי בית הספר בבקשה לבדוק את חשבונות האינסטגרם שברשות התלמידים ואת החברים הנמצאים בהם, "ולהשגיח על הילדים היטב". זאת כיוון שנודע לה כי כי מספר תלמידות  משכבת כיתה ו' קיבלו הצעות חברות באינסטגרם מגבר המתחזה לנער. שמו ברשת, מזהירה המנהלת, הוא toti222534 והוא פנה לנערות בבקשות מיניות גסות ואף שלח סרטונים ותמונות עם אופי פורנוגרפי.



"אני מאוד מבקשת מההורים שלילדיהם יש אינסטגרם", כתבה המנהלת, "לבדוק מי החברים של ילדכם ברשת; להשגיח באופן קבוע על הילדים". עוד היא מציינת במכתב האזהרה כי פנתה להורים שלבנותיהן נעשה פנייה אישית מאותו toti222534. עוד ציינה כי "כולכם מתבקשים לבדוק את הנושא ולשוחח עליו בבית" והנחתה את המחנכות בכיתות לערוך שיחות עם התלמידים בנושא.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "המנהלת גילתה אחריות ומקצועיות כאשר הביאה את המידע שהגיע אליה לידיעת ההורים באופן ברור ומפורט".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר