כיתה אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה Shutterstock

ההורים השביתו את הלימודים: "הסייעת מקללת את הילדים"

לאחר שהנהלת בית הספר דחתה את בקשת ההורים להחליף את הסייעת הבעייתית, החליטו הבוקר ההורים להשבית הלימודים

פורסם בתאריך: 28.1.19 11:02

הורים בכיתה שבה לומדים ילדים עם צרכים מיוחדים בבית ספר בחולון החליטו להשבית הלימודים הבוקר (שני) במחאה על מה שהם מכנים "התעללות מילולית של הסייעת המוצמדת לילדיהם במהלך שעות הלימודים".

מדובר על כיתה משולבת שבה לומדים ילדים בעלי צרכים מיוחדים ואל הכיתה מוצמדת סייעת המלווה את הילדים במשך שעות הלימודים. ההורים טוענים כי לילדים היתה סייעת קבועה במשך שנים שאליה נקשרו, ולאחר מספר שנים שבמהלכן לא לקחה חופשה, היא ביקשה לצאת לחופשה. לדברי ההורים, מנהלת בית הספר סירבה לאשר לה את החופשה המבוקשת ובעקבות כך יחסיהן עלו על שרטון והמנהלת פיטרה את הסייעת האהובה על הילדים.

בעקבות פיטוריה של הסייעת הוותיקה, הגיעה ללמד את הילדים סייעת חדשה, שההורים מתלוננים עליה כי הגישה שלה לחינוך אינה מקובלת עליהם. לטענת ההורים, "הילדים גילו חוסר רצון ללכת לבית הספר וכששאלנו אותם לסיבה לכך, התגלתה אמת מזעזעת: הסייעת מקללת ומכנה את ילדינו בלשון גנאי ובקללות כמו 'אתם מטומטמים', 'אתם אפסים' ולילד אחד קראה הומו". ההורים מספרים עוד כי "באחד האירועים בבית הספר, כאשר אחד הילדים לא התנהג יפה, היא אמרה, נו טוב, הם מהחינוך המיוחד, מה אתם רוצים".



בעקבות זאת פנו ההורים מספר פעמים למנהלת בית הספר בבקשה להחליף את הסייעת ובטענות על התנהגותה, אך לדבריהם מנהלת בית הספר דחתה את בקשותיהם.

לפני כשבועיים התריעו בפניה על כוונתם לשבות והיום, כאמור, השביתו את הלימודים במחאה על התעלמות מדרישתם להחליף את הסייעת הבעייתית. לדבריהם, אם לא יחול שינוי, הם ינקטו בצעדים נוספים.

מעיריית חולון נמס בתגובה כי "לדברי מנהלת בית הספר, ההורים כלל לא פנו אליה. הרקע לכל העניין הוא אחר לגמרי – פיטוריה של סייעת, שהחליטה לצאת לחופשה של כמה שבועות בחו"ל. מפקחת החינוך המיוחד גיבתה את ההחלטה".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר