רחוב חשוך. אילוסטרציה

איפה בחולון מגששים באפלה? תלונות השבוע של תושבי העיר

"זה רק עניין של זמן שמישהו יידרס כאן בגלל העלטה", מתלונן תושב חולון ומבקש להאיר את הצומת המסוכן

פורסם בתאריך: 7.2.19 15:26

באנו חושך לגרש (1)

אני גר ברחוב פרוג ואין שבוע שהתאורה ברחוב עובדת בצורה ראויה. דיווחתי במוקד על שני עמודי תאורה שלא דולקים, עבר שבוע ודבר לא נעשה.

תשובה: אכן היה קצר במקום בעקבות עבודות בניה בסמוך. התקלה טופלה לאחר מציאת הכבל המקצר באדמה, והתאורה ברחוב כבר דולקת.

צומת מסוכן

צומת הרחובות ברקת ונעמי שמר מסוכן מאוד. הורים לילדים המתגוררים בנעמי שמר ובדבורה ברטונוב מסכנים את חייהם כל יום במעבר החציה לכיוון בית הספר אריאל שרון, המכוניות ממש טסות בכביש הזה. אני מבקש להציב פסי האטה ברחוב בקרבת מעבר החציhה.

תשובה: במקום מותקנים תמרורי מעבר חצייה מוארים וכן פנסים מהבהבים לאזהרת נהגים שבמקום קיים מעבר חצייה. החוק מחייב נהגים לתת זכות קדימה להולכי רגל ולעצור לפני מעברי חצייה כשמישהו מבקש לחצות את הכביש. ברקת הינו רחוב ראשי בו כלי רכב מסוגים שונים, כולל תחבורה ציבורית. ברחובות מסוג זה, משרד התחבורה ממליץ לא להתקין פסי האטה. ברחוב ברקת יעבור הקו הירוק של הרכבת הקלה והצומת יטופל במסגרת עבודות התשתית הפרויקט.



באנו חושך לגרש (2)

לאחר רדת החשיכה, נתיב העפר בכניסה לשכונת ח-370 מהמשך ציר משה דיין הופך למאוד בעייתי. תושבי השכונה ובעיקר ילדים עוברים בחושך מוחלט, מפקירים את חייהם לחסדי תשומת הלב ופנסי הרכבים של הרכבים העוברים דרכם בחושך מוחלט. במידה שלא יוצב במקום עמוד תאורה, זה רק עניין של זמן עד מקרה הדריסה הבא.
תשובה: נתיב העפר בכניסה לח- 370/4 הינו דרך לא מוסדרת, שביל להולכי רגל שטרם פותח. בעקבות הפנייה, ייסלל אספלט זמני במקום ותותקן גם תאורה זמנית.

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר