זירת הרצח. צילום: דוברות מד"א
זירת הרצח. צילום: דוברות מד"א

ירי באזור התעשייה חולון: מת מפצעיו הגבר שנורה

(עדכון) הרוג כתוצאה מאירוע ירי שאירע לפני זמן קצר בחולון: "כשהגעתי לזירת האירוע ראיתי גבר כבן 50 שוכב בחניה מחוסר הכרה"

פורסם בתאריך: 14.2.19 13:45

עדכון (14:00). עלו בתוהו מאמצי ההחייאה – מת מפצעיו הגבר שנורה בחולון. המשטרה חוקרת את האירוע.

בהמשך לאירוע ירי ברחוב הבנאי בחולון, ממשטרת מרחב איילון נמסר כי בשלב זה נראה כי הרקע לאירוע פלילי וכי המשטרה עצרה מספר חשודים במעורבות במעשה.

הלל חמאווי, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, מסר ל"השקמה-חולון": "הגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים. ביצענו החייאה על פצוע ירי שסבל מפגיעה רב מערכתית והיה ללא דופק וללא נשימה. בתום מאמצי ההחייאה, למרבה הצער, נקבע מותו במקום אירוע".

שמוליק גלבשטיין, פראמדיק במד"א, תיאר: "כשהגעתי לזירת האירוע ראיתי גבר כבן 50 שוכב בחניה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הוא סבל מפציעה מדממת בפלג גופו העליון. יחד עם צוותים אחים של מד"א שהגיעו למקום הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו שימוש בתרופות, עיסויים והנשמה, אבל לצערנו מצבו הידרדר – נאלצנו לקבוע את מותו".

קודם לכן פורסם כי לפני זמן קצר (חמישי, 13:28) התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פצוע ברחוב הבנאי בחולון. ככול הנראה כתוצאה מירי.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ראשוני לגבר כבן 45, שנמצא במצב קשה ומחוסר הכרה. גם מדוברות איחוד הצלה – מחוז מרכז נמסר כי חובשים באיחוד הצלה סניף חולון עסוקים בפעולות החייאה על בן 45 שנפצע באורח אנוש כתוצאה מירי בפלג גופו העליון בחולון.

ממשטרת מרחב איילון נמסר כי "לפני זמן קצר התקבל במשטרת ישראל דיווח על ירי ברחוב הבנאי בחולון. דווח על פצוע אחד באורח קשה. פרטיו לא ידועים בשלב הזה".

כוחות משטרה וגורמי הצלה נמצאים בזירת הירי.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר