רועי אייזנברג מאמן אליצור חולון נשים כדורסל. צילום: עודד קרני, מינהלת הליגה
רועי אייזנברג מאמן אליצור חולון נשים כדורסל. צילום: עודד קרני, מינהלת הליגה

בנות אליצור חולון יחנכו הערב את משכנה החדש של הקבוצה

קבוצת הנשים של אליצור חולון מתחילה הערב את שלב הפלייאוף העליון ומארחת את אשדוד. המאמן רועי אייזנברג: "ההופעה הראשונה באולם החדש מרגשת"

פורסם בתאריך: 18.2.19 09:20

לא מעט שנים חיכו בקבוצת הנשים של אליצור חולון לבית אמיתי משלהן. הערב תתרחש ההיסטוריה והקבוצה הוותיקה, שהיא אחת הבולטות לאורך שנים בכדורסל הנשים הישראלי, תארח לראשונה באולמה הביתי החדש, אולם אריאל שרון בשכונת ח-300. המשחק הערב (שני, 19:00) הוא נגד נשות הפועל אשדוד, המשחק הראשון בפלייאוף העליון לאחר סיום העונה הרגילה.

את העונה הסדירה סיימו בנות אליצור חולון במקום השלישי בטבלה, עם מאזן של 12 נצחונות מול שישה הפסדים. המיקום בסיום העונה הקנה להם זכות להתמודד במשחקי הפלייאוף העליון, בבית שבו נכללות שש הקבוצות שסיימו במקום הראשונים: אליצור רמלה, מכבי רמת חן, אליצור חולון, מכבי אשדוד, הפועל פתח תקווה ובנות הרצליה. לאחר חמשת המשחקים בבית זה, יעלו ארבע הראשונות לפיינל פור, שיכלול סדרות של "הטוב מחמישה משחקים".

המאמן רועי אייזברג מסכם את שלב הביניים עד כה: "נכון לעכשיו וטרם תחילת משחקי הבית העליון, אנו מדורגים במקום השלישי לאחר עונה טובה מאוד מבחינתנו. ההישגים שלנו כללו ניצחון חוץ באשדוד (73:80 במחזור הנעילה של העונה). במשחק הביתי הערב, בשעה 19:00, שוב נגד אותה אשדוד, נופיע בפעם ראשונה באולם החדש שלנו, אריאל שרון. האווירה תהיה מחשמלת וכל הבנות דרוכות".



מנהל הקבוצה אילן פיזנטי נרגש לקראת ההופעה הראשונה בבית החדש ופונה בעיקר אל אוהדי הקבוצה, בהם הוא רואה מרכיב עיקרי בהצלחה העונה: "הערב מתחיל הפלייאוף ואנו מארחים במשחק הראשון את אשדוד שאותה ניצחנו בדיוק לפני שבוע. אנחנו יוצאים לדרך חדשה במשכננו החדש, ובהחלט רואים בכם, האוהדים הרבים, שותפים להצלחה. במשחק הערב כולנו צריכים להתעלות ולתת הצגה, גם על המגרש וכמובן גם ביציעים. אנו מקווים לראותכם, אוהדי הקבוצה, בהרכב הכי חזק שלכם ואם אפשר להביא גם 'שחקני חיזוק' ורבים ככל האפשר. זה יעשה עבודה נהדרת עבור השחקניות על המגרש".

בקבוצה מקפידים להעריך ולהודות: "תודה גדולה לראש העיר מוטי ששון ולכל שותפיו לעשייה המבורכת, שבזכותה הגענו סוף סוף למגרש ביתי משלנו. אנו גאים להתאמן, לשחק ולארח באולם החדש באופן ראוי את יריבותינו הספורטיביות. נעשה את המרב על מנת להצדיק את ההשקעה הגדולה בקבוצה שלנו".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר