מחאת תושבים מאגרובנק
מחאת תושבים מאגרובנק

מחאת החניה: תושבים השתלטו על תנועת הרכבים לתיאטרון חולון

המחאה על מצוקת החניה באגרובנק נמשכת: תושבים מהשכונה החליטו להכווין בעצמם את הרכבים שהגיעו לתיאטרון לחניון צפרירים, שיועד, לדברי העירייה, עבור באי התיאטרון

פורסם בתאריך: 22.2.19 09:16

אמש (חמישי) שוב התאגדו תושבים משכונת אגרובנק הגרים בסמוך לתיאטרון חולון והמשיכו בפעולות המחאה על מצוקת החניה באזור.

תושבים משכונת אגרובנק לבשו אפודים צהובים והכווינו את באי תיאטרון חולון לחנות באיצטדיון צפרירים, וזאת במחאה על מצוקת החניה המתבטאת ביתר שאת כאשר אורחי תיאטרון חולון מגיעים להצגות ולמופעי תרבות ותופסים חניות בסביב המגורים בסמוך לתיאטרון. אצל רוב הנהגים הדבר התקבל בהבנה אך אצל כמה לא והם הזמינו משטרה. שוטרים שהגיעו למקום ביקשו ממארגני המחאה לחדול ולא לעמוד על הכביש. המארגנים נענו לבקשה אך הבטיחו להמשיך במחאה.

תושבים המתגוררים באזור תיאטרון חולון מתלוננים זה זמן רב על מצוקת חניה קשה באזור, בעיקר כיוון שאורחי התיאטרון, המגיעים לאירועי התרבות במקום, תופסים בקביעות מקומות חניה.

מחאת התושבים עלתה מדרגה כאשר בשבוע שעבר הופתעו לגלות שניידת פיקוח עירוני שמרה חניה לראש העירייה, שהגיע לאירוע בתיאטרון חולון. כפי שפורסם ב"השקמה-חולון", התושבים המתוסכלים החליטו כאות מחאה לחסום את רכבו של ששון בפחי אשפה ותלו שלטים על מכוניתו. לכשיצא ששון מהתיאטרון, הוא לא הגיב לקריאות המפגינים, הזיז את הפחים שחסמו את רכבו והסיר את השלטים. בתגובה וכאות מחאה חסמו התושבים את הכביש היוצא מחניית התיאטרון וגרמו להאטת התנועה.

בתגובה על פעולות המחאה ציינו בעירייה כי "עיריית חולון והעומד בראשה מודעים למצוקת החניה באזור תיאטרון חולון ומבינים את תסכולם של התושבים בנושא זה. יחד עם זאת, צר לנו על כך שקומץ תושבים בחרו לנהוג בדרך לא מכבדת זו". עוד ציינו בעירייה כי "במקביל לתכנון שיפוץ התיאטרון בוצעה בדיקה מעמיקה בנושא על ידי אנשי מקצוע ובנוסף, העירייה מקדמת תב"ע חדשה שכוללת הסדרת חניון תת קרקעי בשדרות קוגל, בתיאום מול חברת נתיבי איילון, שאחראית על תכנון הקו הירוק של הרכבת הקלה ועל ביצועו, אך מטבע הדברים, מדובר בתהליך ממושך. כמו כן, הרכבת הקלה, שתעבור בשדרות קוגל, תסייע בהפחתת כמות כלי הרכב שמגיעים לתיאטרון". בעירייה ציינו בנוסף כי "עם פתיחתו המחודשת של התיאטרון ובשיתוף פעולה עם הנהלתו, מתבצעת כיום הכוונה בולטת לבאי התיאטרון לחניון צפרירים הסמוך, ששופץ באחרונה על ידי העירייה. הנושא אף מפורסם במגוון אמצעים".

כאמור, אמש המשיכה המחאה כאשר תושבי השכונה החליטו להכווין בעצמם את הרכבים שהגיעו לתיאטרון לחניון צפרירים, שיועד, כדברי העירייה, עבור באי התיאטרון.

 

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר