אילוסטרציה: שאטרסטוק
אילוסטרציה: שאטרסטוק

הסיפור המוזר על האישה שנכנסה עם כלב לבית ספר בחולון

מנהלת בית הספר הזמינה משטרה ודיווחה להורי התלמידים על האירוע החריג

פורסם בתאריך: 28.2.19 15:00

אלמונית שטיילה בשטחי בית ספר יסודי בעירכשהיא מלווה בכלב עוררה בהלה. הנהלת בית הספר הזמינה משטרה.

מנהלת בית ספר יסודי בעיר דיווחה להורים על אירוע חריג שהתרחש השבוע בין כתלי בית הספר. על פי דיווחה, בחורה אלמונית נכנסה לבית הספר, בשעות הלימודים, מלווה בכלב, וטענה שהיא מבקשת לרשום את בנה לכיתה א', אולם בהמשך שינתה את גירסתה וסיפרה כי בעברה למדה בבית הספר, ובאה לבקר במקום מתוך נוסטלגיה ורצון להיזכר בחוויות העבר.

בהודעתה של המנהלת נכתב: "צוות בית הספר זיהה מיד כי מדובר בבחורה שאין לה כל סיבה לשהות בבית הספר ולכן היא הוצאה מבית הספר באופן מיידי. במקביל הוזמנה משטרה ויידענו את הביטחון להמשך טיפול".



מה שיצר בהלה בקרב ההורים היה החשד כי האישה נמצאת תחת השפעת סמים. אחד ההורים סיפר: "זו בחורה, כנראה מסוממת, שהגיעה עם כלב והחליטה להיכנס לשטח בית הספר כי לדבריה חוותה רגע נוסטלגי. היא טענה שלמדה בעבר בבית הספר הזה וכעת היא רוצה להיזכר".

לדברי האב, "הבחורה נכנסה בלי בעיה לשטח בית הספר ולא עוכבה על ידי השומר. היא שהתה הרבה זמן במקום ושינתה גירסאות, תחילה אמרה כי חוותה רגע נוסטלגיה, ולאחר מכן אמרה שהיא באה לרשום ילד לכיתה א'".

כאמור, מנהלת בית הספר דיווחה להורי התלמידים על האירוע החריג. מעיריית חולון נמסר בתגובה: "בשבוע שעבר הגיעה לשער בית הספר בחורה עם כלב בעת ששהה במקום מאבטח מחליף. לאחר שהמנהלת אמרה למאבטח שהיא לא הוזמנה, הוא ביקש ממנה לצאת. הבחורה סירבה והשתוללה והמאבטח התקשר למשטרה שהגיעה בתוך זמן קצר ולקחה אותה. לדברי המנהלת והמאבטח, בכל אותו הזמן הכלב היה בחוץ".

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר