מתחם הסעידה בפארק
מתחם הסעידה בפארק

אופנה, מוזיקה ואוכל טוב: סעידה בפארק בהפנינג חד פעמי

דוכני אופנה, אמנים ולהקות רחוב יחכו לתושבי חולון ביריד מיוחד שמארגנת מסעדת הסעידה בפארק. מי ומה במופיעים ובדוכנים? קבלו

פורסם בתאריך: 4.3.19 13:19

שוק אמנים ססגוני שיכלול דוכני אופנה, אמנים ולהקות רחוב ייערך ביום שישי הבא (15.3, החל מ-12:30) במתחם הסעידה בפארק. "בעקבות ההצלחה בשנה שעברה החלטנו לקיים שוב את האירוע", אומרת לינור וייברמן, מנהלת האירועים של המסעדה.

"בשנה שעברה עשינו את זה לראשונה וזה היה נהדר, התושבים באו, ההפנינג היה מוצלח מאוד וחשבנו לחזור על ההצלחה גם השנה", ממשיכה וייברמן ומציינת כי "בעצה אחת עם המעצבת Lilies, החלטנו להרים את הכפפה ולצאת לדרך. בחרנו את המציגים בקפידה כדי שיהיה באמת מגוון גדול של מציגים שנבחרו בפינצטה. במה מיוחדת תקבל עמותת גג לחיות החולונית שמכור  מוצרים לבעלי חיים וכל ההכנסות יהיו תרומה לעמותה. פרט לזה יהיו המבצעים הקבועים שלנו. כרגע מדובר על אירוע חד פעמי ואני מאמינה שבקיץ נהפוך אותו למשהו קבוע".



בין המציגים שיחכו לכם במתחם: דוכן בגדי בוהו מהמעצבת המוכשרת Lilies ,ד וכן ביגוד וכובעים על טהרת הקנאביס Urbannisדוכן מוצרי טבק ועישון "הטבקיה פלורנטין"אמנית הציוריםיולי קרדנסטרהרכב הגרוב של הים התיכון במופע רחוב – להקת Middle Twist , צמד מוזיקה פסיכדלית פנטם ודיג'רידו ולהקת קקדו, דוכן בגדים ותיקים של המעצבת Rotshik, דוכן תכשיטים מיתר וענבל מזרחי, דוכן אמן עיצוב בזכוכית ברק שיפמן וכאמור דוכן מוצרים לבעלי חיים של עמותת גג לחיות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר