צילום: איציק עזרא
מינהל החינוך. צילום: איציק עזרא

מינהל החינוך בחולון: סגן ראש המינהל התפטר מתפקידו גם בעקבות הטרגדיה האישית

משה לייבה הודיע על התפטרותו לאחר שגם האחראי על החינוך העל יסודי התפטר. לייבה: "החלטתי גם בגלל הנסיבות שעברתי לפני שנה וחצי עם מותו של בן זוגי, וגם כי אני חוזר ללמד באקדמיה"

פורסם בתאריך: 13.3.19 17:42

משה לייבה הודיע היום (רביעי) על התפטרותו מתפקיד סגן ראש מנהל החינוך העירוני, ככל הנראה מסיבות אישיות. התפטרותו של לייבה, מצטרפת להתפטרותו של יוסי בייר, האחראי על החינוך העל יסודי בעיר, שהודיע על עזיבתו "מסיבות אישיות", לפני פחות מחודש, כשנתיים לאחר שנכנס לתפקידו, כפי שפורסם כאן, ב"השקמה חולון". בנוסף, בתחילת השנה עזבה את מערכת החינוך בחולון לימור אלמגור שהייתה אחראית על הרישום לגני הילדים בחולון.



ראש מינהל החינוך של חולון, אריאלה קידר מסרה בתגובה ל"השקמה חולון": "ד"ר משה לייבה התפטר ממניעים אישיים וסיבותיו איתו. אני רוצה לציין שהוא איש מוכשר והגון. בימים אלה אנו מחפשים מחליפים מתאימים למשה לייבה, וליוסי בייר".

לייבה הגיע לעבוד בעיריית חולון לפני כארבע שנים כמנהל אגף חדשנות ויזמות. לפני כשנתיים וחצי נכנס תפקידו כסגן ראש מינהל החינוך. לפני כשנה וחצי סיפר לייבה בגילוי לב ל"השקמה חולון", על אבדנו הקשה לאחר שבן זוגו רועי רפאל נפטר זמן קצר לפני הניתוח שנקבע לו בגרמניה.

לייבה בתגובה: "החלטתי פשוט ללכת לדברים אחרים. גם בגלל הנסיבות שעברתי לפני שנה וחצי עם מותו של בן זוגי, וגם כי אני חוזר ללמד באקדמיה. נורא נהניתי לעבוד ולעשות את מה שהצלחתי לקדם בחולון בחדשנות, והגיע הזמן להעביר את המשוכות לאנשים אחרים שיובילו את החזון לכיוונים אחרים ואג'נדה אחרת. אני מאוד מאמין שיש מקום להתחדש כל כמה שנים ולהעביר את התפקידים לאנשים אחרים כדי שהם יחדשו ולא להיות בסטגנציה".

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר