מקום הנפילה. צילום: אורטל שניצר
מקום הנפילה. צילום: אורטל שניצר

שרידי הרקטות שנורו אמש נמצאו בשטח פתוח באזור חולון; כך נראה מקום הנפילה:

(עדכון) תושבים בחולון דיווחו אמש על פיצוצים שנשמעו בסמוך לביתם. היום נמצאו השרידים. כוחות משטרה הוזעקו למקום. מוטי ששון: "צריך להיות ערניים, אבל לא להיכנס לפאניקה"

פורסם בתאריך: 14.3.19 21:46

(עדכון: שישי, 16:15) שרידי הרקטות שנורו אמש לאזור גוש דן אותרו היום בשטח פתוח בחולון. אתמול נשמעה אזעקה בגוש דן. תושבים מחולון דיווחו על פיצוצים שנשמעו בעיר. דובר צה"ל אישר כי שתי רקטות נורו מעזה לאזור תל אביב. בעקבות הדיווחים כוחות גדולים של צבא ומשטרה הגיעו לחולון. גם ראש העירייה, מוטי ששון הגיע לשטח יחד עם כוחות ההצלה.



יחד עם זאת, בחולון הודיעו אתמול כי החליטו שלא לפתוח מקלטים על פי הוראות פיקוד העורף. מהעירייה נמסר: "אזעקות בגוש דן בעקבות שיגור שני טילים לגוש דן. מפיקוד העורף נמסר בהישמע אזעקה יש להיכנס למרחב מוגן ולהישאר 10 דקות. עקבו אחר הדיווחים באמצעי התקשורת. צוותי העירייה והשיטור העירוני נמצאים בשטח".

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה

ששון אמר ל"השקמה חולון" כי אין כל סיבה לפתוח מקלטים וכי לא נמצאו סימנים לנפילות בחולון. הוא הבהיר כי פיקוד העורף וצוותי העירייה "נמצאים עם היד על הדופק", אלא שהיום בשעות הצהריים אותרו השרידים בחולון, וחבלני משטרה הוזעקו למקום. גם מוטי ששון הגיע למקום ומסר ל"השקמה חולון": "צריך להיות ערניים, אבל לא להיכנס לפאניקה, להמשיך את השגרה. כל דיווח שיבוא מפיקוד העורף וכל גורם מקצועי נעביר לתושבים. בינתיים חוזרים לשגרה ושבת שלום לכל עם ישראל".

צפו במוטי ששון במסר לתושבים לאחר הירי:

 

 

חולון לאחר ירי הרקטות:

כך נראה האזור שבו נמצאו שרידי הרקטות:

צילום: אורטל שניצר

 

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה

 

תגובות

תגובה אחת
  1. חכם זוהר

    מה מבין מוטי ששון בטילים שהוא רוצה להרגיע אותנו מהם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר