שני מקרי שוד באיומי נשק ביממה אחת בחולון. צפו:

במקרה אחד נשדד לאור יום ובאיומי סכין בית עסק בשעות הצהריים ובלילה נשדד באיומי אקדח בית עסק ברחוב ויצמן בעיר. "השודדים כבר לא מפחדים מהמצלמות", אומר בעל העסק שנשדד

פורסם בתאריך: 19.3.19 12:13

שני מקרי שוד באיומי נשק ביממה אחת בחולון: במקרה אחד נשדד נשדד בית עסק בשעות הצהריים ברחוב דב הוז ובמקרה אחר נשדד הלילה בית עסק ברחוב ויצמן בעיר. המשטרה עצרה אתמול שלושה חשודים בשוד הראשון.

בעקבות דיווח שהתקבל אתמול (ב') בשעות הצהריים במוקד 100 של משטרת ישראל אודות שוד בחנות בשדרות דב הוז בחולון, מיהרו כוחות משטרה להגיע למקום ופתחו בחקירה.  מבדיקה ראשונית עלה כי חשוד אחד נכנס לעסק ושדד באיומי סכין פריט בשווי אלפי שקלים ונמלט מהמקום.
העובדים, אשר רדפו אחריו, גילו כי לחשוד יש שותף אשר אחז אף הוא בסכין. החשוד העיקרי השליך את הרכוש והשניים נמלטו מהמקום.
בזכות עבודה יסודית ומהירה של השוטרים; ולאחר שהוברר כי יש חשוד נוסף, נעצרו כולם. שלושת החשודים בשנות ה-20 לחייהם, (בת ים) נחקרו בתחנת המשטרה ונכלאו. הבוקר הם יובאו לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם. החקירה נמשכת.

במקרה אחר נשדד אמש שוב בסניף סיטימרקט הנמצא ברחוב ויצמן בעיר. בעל העסק סיפר ל"השקמה-חולון": "אתמול בשעה 03:20 נכנסו שלושה שודדים אלי לחנות עם נשקים שלופים אחד מהשודדים לקח קליינט לצד ואיים עליו שייתן לו את כספו. הוא נתן לו את הטלפון הנייד האישי שלו רק כדי שהשודד יעזוב אותו. ממני שדדו כסף מזומן והרבה פקטים של סיגריות וטבק. לפי מה שהבנתי זו כנופיה שעובדת חזק בחולון – כנופיית נערים שלא פוחדת מכלום ושדדה בעבר בקריית שרת מספר פעמים ובתל גיבורים. עושה רושם שהשודדים כבר לא מפחדים מהמצלמות – זה לא מה שהיה פעם, כל כמה חודשים יש שוד בעסק בחולון".

צפו בתיעוד:



ממשטרת מרחב איילון נמסר: "מיד עם קבלת התלונה אודות המקרה שהתרחש אמש, נפתחה במשטרה חקירה שעודנה בראשיתה. מטבע הדברים לא נפרט אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ולבצע את כל פעולות החקירה הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת, למצות את הדין עם המעורבים ולהשיב את הרכוש שנגנב לבעליו".

תגובות

2 תגובות
  1. דודו

    נו עם לקוח מהלקוח שבחנות את הטלפון שלו אפשר לגלות מי השודדים כמו תמיד המשטרה תפשל

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חולירות הם עוד יתפסו השודדי צעצוע האלה סתם ילדים קקות !!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר