צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

רוכב אופנוע, בן 24 מחולון, נהרג בהתנגשות עם רכב

האופנוע נפגע מרכב בנסיעה ממחלף רמלה לכיוון תל אביב. צעירה שרכבה על האופנוע נפצעה באורח בינוני. המשטרה פתחה בחקירה לנסיבות התאונה

פורסם בתאריך: 20.4.19 19:18

רוכב אופנוע בן 24 מחולון נהרג בתאונת דרכים שאירעה לפנות בוקר (שבת) בכביש 431 סמוך למחלף רמלה. התאונה שבה היו מעורבים רוכב האופנוע ורכב פרטי, אירעה בשעה 03:50. רוכב האופנוע פונה במצב קשה לבית החולים שמיר-אסף הרופא, במצב קשה ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. בתאונה נפגעו צעירה שהייתה איתו על האופנוע ונפצעה באורח בינוני ונוסעת נוספת שנפגעה באורח קל. המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע הקשה.



ממד"א מרחב איילון נמסר כי התקבל דיווח, סמוך לשעה 04:00 בבוקר, על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בכביש 431 ממחלף רמלה לכיוון תל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה ופינו לבית החולים שלושה פצועים, בהם רוכב האופנוע שנפגע בראשו. הוא פונה לבית החולים שמיר-אסף הרופא כשהוא מורדם ומונשם. לבית החולים תל השומר, פונתה נוסעת שהייתה על האופנוע כבת 20 במצב בינוני עם חבלות בגפיים נוסעת ברכב שנפגעה באורח קל.

פראמדיק מד"א אלון כהן, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. רוכב האופנוע בשנות ה-20 שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל הרדמה והנשמה והוא פונה במצב קשה מאוד לבית החולים. רוכבת נוספת שהייתה איתו על האופנוע ונהגת הרכב טופלו בשטח על ידי צוותים נוספים של מד"א ופונו לבית החולים כשמצבן בינוני וקל".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר