"איך אמרת לי בימאהה? 'צלם מלמטה נראה איך האופנוע יושב עליי'"

אחיו של אלמוג בנדלק, רוכב האופנוע שנהרג בתאונה: "אוהב אותך וחנוק מדמעות"

אליאור בנדלק נפרד בפוסט מצמרר מאחיו, בן ה-24, שהובא אתמול לקבורה

פורסם בתאריך: 22.4.19 20:59

רבים ליוו אתמול (ראשון) למנוחות את אלמוג בנדלק, רוכב האופנוע בן ה-24, שנהרג בתאונה קטלנית שאירעה במחלף רמלה. מותו של בנדלק נקבע לאחר שרכב התנגש באופנוע שבו רכב יחד עם צעירה כבת 20, שנפצעה באורח בינוני. מותו של הצעיר מחולון, היכה רבים מחבריו, מכריו ובני משפחתו בכאב והלם.

כמה מחבריו של בנדלק הביעו את כאבם העמוק ברשתות החברתיות. "הלב נשבר. איך יכול להיות. אין לי מילים. מחבקת את המשפחה. שתהיה נשמתו צרורה בגן עדן", כתב אחד מחבריו.



היום נפרד מאלמוג הצעיר אחיו, אליאור בנדלק, בפוסט מרגש ומצמרר: "אני יושב אצלך בחדר, על המיטה שלך, מחזיק ביד אתה שעון שלך ולא מאמין. לא מאמין איך לעזאזל נפרדתי ממך בפעם האחרונה", כתב האח, "אני נזכר שפעם כשהיית קטן, חמוד ויפה, ילדים בשכונה היו מציקים לך, וכל הזמן היית מתקשר אליי וקורא לי שאבוא להגן עליך לשמור עליך. הזמנים התהפכו ואתמול ביקשתי ממך שאתה תשמור עלינו, שאתה תלווה אותנו, שאתה תבוא ותייעץ לנו מה לעשות".

בהמשך כתב האח: "היית יד ימיני. היום הזמנים התחלפו גדלת והפכת לגבר, עם מטרות ורצונות. דחפת את עצמך למעלה ישירות אל ההצלחה. רצית שירות קרבי והשגת, רצית להיות עצמאי והשגת, רצית לקנות אופנוע כבד והצלחת. אחי הקטן והמדהים, כמה שלא אכתוב וכמה שאספר לאנשים עליך, תמיד יישאר מקום להרחיב".

"תודה לך על מה שהיית ואיך שהיית. תודה על הדרך ועל הנתינה. תודה שלימדת אותי את כל מה שאתה ידעת לבד. אלמוג בנדלק, אוהב אותך וחנוק מדמעות".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר