אלמוג בנדלק (מתוך הפייסבוק)
אלמוג בנדלק (מתוך הפייסבוק)

רוכב האופנוע, בן ה-24, שנהרג בתאונה: אלמוג בנדלק

ההרוג, רק בן 24, נפגע מרכב במחלף רמלה. הלווייתו תיערך היום בבית העלמין בחולון. רבים מתושבי העיר הביעו כאב וזעזוע בעקבות מותו

פורסם בתאריך: 21.4.19 13:38

רוכב האופנוע שנהרג בתאונה שאירעה אתמול (שבת) הוא אלמוג בנדלק ז"ל, בן 24 מחולון. הוא יובא היום (ראשון) למנוחות, בבית העלמין בחולון בשעה 15:00.

אתמול, לפנות בוקר, התקבל במוקד מד"א דיווח על רוכב אופנוע שנפגע מרכב במחלף רמלה לכיוון תל אביב שעל כביש 431. בנדלק פונה אל בית החולים אסף הרופא כשהוא מורדם ומונשם וסובל מפגיעה קשה בראשו. הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. יחד עם בנדלק רכבה על האופנוע צעירה כבת 20 שנפצעה באורח בינוני. היא פונתה אל בית חולים תל השומר. בנוף, נוסעת ברכב נפגעה באורח קל. המשטרה פתחה בחקירה לנסיבות התאונה הקשה.



עם היוודע דבר מותו, העלתה לפייסבוק ריטה חדד, אמו של בנדלק, את תמונתו של בנה, וכתבה: "זה הבן שלי היקר". לתמונה הגיבו עשרות ממכריו וחבריו של הצעיר, שביקשו לנחם את האם בשעתה הקשה.

אלמוג בנדלק (מתוך דף הפייסבוק)

אלמוג בנדלק (מתוך דף הפייסבוק)

"הלב מסרב להאמין. זה לא נתפס", כתב אחד החברים. חברה אחרת כתבה: "הלב נשבר. איך יכול להיות. אין לי מילים. מחבקת את המשפחה. שתהיה נשמתו צרורה בגן עדן". "זעזוע שאי אפשר לעכל", כתבה חברה נוספת, וחבר של בני המשפחה כתב: "לא, לא מאמין לך, אני בשוק והלם. אלמוג, שמור על אמא והאחים והילדים והנכדים חזק חזק. אוהב אתכם כל כך וממש כואב לי".

בת דודתה של האם, רונית שפירא, כתבה בפייסבוק: "כששומעים בחדשות על תאונות דרכים, על הרוגים, הלב כואב ומצטערים עבור המשפחה. כועסים על הנהגים הפוגעים. אבל כשזה קרוב אליך על אחת כמה וכמה. אתמול בשעות הבוקר המוקדמות, אלמוג בנדלק, הנכד של דודתי, הילד הצעיר מבין הבנים של בת דודתי ריטה היקרה, נהרג בתאונת אופנוע בכביש 431".

"ברגע ששמעתי את ההודעה על האסון הלב כואב וממאן להאמין והראש לא מפסיק לחשוב: מה קרה ולמה דווקא הוא? יושבים בביתו עם משפחתו והבית מתמלא בחבריו הצעירים, מיטב הנוער, עם עינים אדומות ונפוחות. אני מסתכלת עליהם ורוצה לומר להם יישר כוח על התמיכה הגדולה, על החיבוק הענק למשפחה".

"אלמוג היה ילד מתנה לאימו, לסבתו לאחיו ולכל המשפחה, ילד שמלא בשמחת חיים אהב את החיים והחיים אהבו אותו. ילד שגדל עם ערכים אהבה לזולת כבוד והדדיות עם מוסר עבודה גבוה. ריטה, אופיר, אליאור וכל המשפחה היקרה שולחת לכם חיבוק ענק והמון אהבה ותמיכה. ומכם, נהגים יקרים, אני מבקשת: סעו בזהירות, שמרו גם על רוכבי האופנועים שבצידי הדרכים. יש להם משפחות שאוהבות אותם. אלמוג, יהי זכרך ברוך, ונתפלל יחד שאתה תהיה הקורבן האחרון של תאונות הדרכים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

עוד באותו הנושא:

אחיו של אלמוג בנדלק, רוכב האופנוע שנהרג בתאונה: "אוהב אותך וחנוק מדמעות"

תגובות

תגובה אחת
  1. עמנואל-אליהו כהן.

    כל תאונה טרגית, קוטעת מסלול חיים.
    כל תאונה טרגית, שוללת ומורידה חיות מהנותרים בחיים.
    בתקופה של טרום החג, או במהלכו, הכאב חד וכואב יותר.
    תנחומי הכנים למשפחה. לחברים.
    סעו בזהירות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר