חיים תור

הלך לעולמו חיים תור, מנכ"ל קריית הספורט של חולון

תור, סא"ל במיל', בן 63 במותו, נפטר הבוקר מדום לב. בראיון שהעניק ל"השקמה חולון", רק לפני כחודשיים, סיפר: "גדלתי בבית שאבא היה איש צבא וספורט. ניצול שואה עם ערכים שמדינה היתה מבחינתו מעל הכל. זה מה שירשתי ממנו"

פורסם בתאריך: 27.4.19 20:23

הבוקר (שבת) נודע כי חיים תור, מנכ"ל קריית הספורט של חולון שנכנס לתפקידו לפני כחודשיים נפטר מדום לב. תור, בן 63 במותו, סא"ל במיל' ואיש ספורט ותיק שגדל בקריית ביאליק סיפר בראיון שהעניק ל"השקמה חולון" על אהבתו הגדולה לספורט: "גדלתי בבית שאבא היה איש צבא וספורט, דמות בולטת מאוד. ניצול שואה עם ערכים שמדינה היתה מבחינתו מעל הכל. זה מה שירשתי ממנו – גם אני כזה".



כשהחל את תפקידו בקריית הספורט, ניגש תור למשרה עם חזון להפוך את הקרייה למתחם שוקק פעילות המהלך כל שעות היום ולהנגיש אותו לציבור הרחב, "נעניתי מיד לאתגר שהניחו בפני שמשון חן ויגאל אייל מהנהלת החברה לבילוי ובידור. הראייה והחזון שלי: לראות את קריית הספורט פעילה לאורך כל שעות היום והערב, להפוך אותה למתחם פעילות שיש לו חלק מרכזי בחיי הספורט והתרבות של העיר וכל זאת תוך שימור הסדר והכנסת נורמות עבודה עם נהלים ברורים, שבהם יעמדו כל המשתמשים במתקני הקריה. בנוסף, בכוונתי להכניס פעילויות ספורט לקבוצות ויחידים נוספים בתוך תחומי קריית הספורט, שכל אחד בעיר יידע שזה המקום שלו בהיבט הספורטיבי, חברתי, קהילתי", אמר באותו הראיון.

 

עם היוודע דבר מותו, כתב מנכ"ל החברה לבילוי ובידור, שמשון חן: "חיים איש יקר, חרוץ, אנרגטי, סגן אלוף במילואים איש ספורט ואהוב".

הלוויתו תערך מחר, יום ראשון, בשעה 13:00, בבית העלמין "צור שלום" בקריית ביאליק.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת
  1. נתי

    "בצער רב אנו גוף הספורט ירמיהו חולון מרכינים ראש ומשתתפים בצערם ואבלם הכבד של משפחתו על מותו הבוקר בטרם עת של חיים תור מנהלה החדש של קריית הספורט חולון . חיים שיחסינו איתו הם רק בני 3 חודשים בלבד מונה למנהל הקריה ופועלו הקצר עד עתה ניכר היה ונראה למרחק . כולנו תקווה שפועל זה יימשך ולמשפחתו של חיים נאמר בדמעות "שלא תדעו עוד צער" .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר