המשטרה עצרה עובדים מהשטחים בבית העלמין חולון

בעקבות הסגר שהוטל על השטחים, נעצרו עובדים בבית העלמין שמוכרים למשפחות שיקיריהן טמונים במקום

פורסם בתאריך: 7.5.19 14:03

"דווקא היום נזכרו לגרש אותם? הרי הם עובדים כאן כל השנה, מה הם יכולים לעשות היום שלא עשו אתמול?", כך אומרת תושבת חולון, בתגובה למעצרם של עובדים מהשטחים, שבוצעו הבוקר (שלישי) בבית העלמין בחולון.



הבוקר נעצרו עובדים בבית העלמין שלא הצטיידו באישורים הנדרשים, המאפשרים להם לעבוד בישראל. מדובר בעובדים שמחזיקים ברישיונות, ומוכרים לכמה משפחות שמעסיקות אותם.

אותן משפחות, שיקיריהם קבורים בבית העלמין, מתגוררים באזורים מרוחקים ואינם יכולים לפקוד את הקברים לעיתים קרובות. לכן שכרו המשפחות את העובדים שמגיעים מהשטחים. "אין לנו זמן לפקוד את קבר בן משפחתנו במשך השנה אנו גרים רחוק, לכן אנו שילמנו לבחור ערבי שעובד כאן, כדי שידאג לקבר של יקירנו, ישקה את הצמחים וינקה את החלקה", מספרת אחת המשפחות. "הוא בעל רשיון עבודה, אבל בבוקר התקשר אביו בהיסטריה אומר לנו: 'לקחו לי את הילד, תעזרו לי'".

בני המשפחה מיד יצרו קשר עם גורמים בהנהלת בית הקברות, שאישרו כי אכן בוצעו מעצרים על ידי המשטרה.

בני המשפחה זעמו על המעצר, וטענו כי הם מכירים היטב את העובד מהשטחים, שרק בגלל הסגר נעצר וגורש. יחד עם זאת, הם מציינים כי זכו לשיתוף פעולה מצד המשטרה שעדכנה אותם בפרטים.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "כחלק מהיערכותה של משטרת ישראל לאירועי יום הזיכרון ויום העצמאות, ועל רקע סגר שהוטל על השטחים, בוצע מבצע לאיתור שוהים בילתי חוקיים. במבצע אותרו שני חשודים בשהייה בלתי חוקית. בתום חקירתם הורחקו כחוק".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת
  1. שי

    מה הוא יכול לעשות היום שלא עשה אתמול אולי פיגוע רב נפגעים כי יש ארועים בשביל הנפטר שלהם אין להם זמן אבל לדאוג לשחרר את הפלסטיני יש זמן הייתם לוקחים אותו שישן אצלכם בבית

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר