צילום: שוקה כהן

עולם של סגנונות: איך מוצאים את בגד הים המושלם?

נמוכה, גבוהה, מלאה או רזה. שלוש מומחיות מסבירות איך מתאימים את בגד הים למבנה הגוף. ולא, אין לנו טיפים להתמודדות עם מכת המדוזות

פורסם בתאריך: 28.6.17 15:19

קיץ 2017 מביא איתו עולם של סגנונות, גזרות, צבעים ומחשופים בתחום בגדי הים. וכמו שכל אחת יודעת, בחירת בגד הים המושלם (או לפחות קרוב לזה), זו משימה לא לגמרי פשוטה ולעיתים גם מתסכלת. אז איך בכל זאת בוחרים את בגד הים המחמיא והמתאים ביותר למבנה הגוף?

"לבעלות חזה גדול, כדאי להימנע מבגדי ים בקשירת צוואר. גזרה כזו מייצרת מראה כפוף ולא מחמיא, מוטב לבחור בגד ים עם כתפיות", אומרת רינת ברדה, מנהלת תקשורת שיווקית בחברת ״אקספוז״. "בנוגע למחשוף, חשוב לשים לב, לצורת המחשוף באזורי השיזוף בבטן, בגב, ובחזה. באשר להתאמת צבעים, לבעלות גוון עור בהיר, מומלץ להימנע מבחירת בגדי ים בהירים, בצבעי לבן, תכלת וצהוב בננה, המתאימים לבעלות גוון עור כהה".

ברדה מוסיפה כי כדאי להקפיד ולרכוש בגד ים עם בטנה כפולה, "שתבטיח בגד ים אטום, ותחסוך מבוכה ביציאה מהמים, למרות שבגדי ים ללא ביטנה כפולה, יהיו בדרך כלל זולים יותר. וכדי לשמור על בגד הים, חשוב להקפיד על שטיפה במים קרים ללא השרייה, כדי לשמור על חיות הצבע לאורך זמן. מומלץ להימנע משימוש במכונת כביסה, ומייבוש בשמש".

בגד ים. צילום: מרינה מושקוביץ

"הכי חשוב להרגיש נוח עם הגוף, יש לבחור דגם שמרגישים בו הכי נוח", ממליצה מארי פלג – מנהלת מותג בגדי ההריון מדרהוד מטרניטי המציע גם בגדי ים לנשים בהריון "כדאי לרכוש טנקיני, בגד ים שחלקו העליון הוא גופייה שמספקת הגנה טובה לבטן. כמו כן, יש לבחור דגם שיש בו שרוכים או כיווץ בצד הבטן, זו גזרה שמאוד מחמיאה לגוף האישה. ובכלל, יש לשים לב לכך שבגד הים, אינו צמוד או רופף מדי".

"לנשים גבוהות מומלצים בגדי ים שלמים עם כתפיות מתכווננות, באמצעותן ניתן להתאים את אורך בגד הים לאורך הגוף. את בגדי הים, ניתן להשיג בגזרות שונות. מומלצת במיוחד גזרת 'הולטר' – בגד ים הנקשר מאחורי הצוואר וגזרת הגופייה הקלאסית. ואילו דגם הסטרפלס, מתאים לנשים בעלות מבנה טורסו ארוך", אומרת קרן גסנר, המשמשת כמעצבת ראשית גוטקס".

גסנר מוסיפה כי "לנשים נמוכות, מומלץ לבחור בגד ים שלם עם כתפיות מתכווננות. לנשים בעלות אגן רחב המעוניינות לטשטש אותו, מומלצות במיוחד גזרות חצאית. ניתן להוסיף חצאית לבגד הים השלם, או לחילופין לרכוש ביקיני עם תחתון בגזרת חצאית. לבעלות חזה גדול, מומלץ לרכוש בגד ים שנקשר מאחורי הצוואר, בגזרת משולשים עם כתפייה רחבה, המעניק מראה סקסי ותמיכה טובה לחזה ואילו לנשים בעלות חזה קטן, מתאימות חזיות בעלות 'קאפ' קשיח, עם או בלי תוספת פוש אפ. חזיות אלה, קיימות בגזרות הביקיני ובבגדי הים השלמים".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר