כניסה למדיטק. צילום: פרטי

חודש אחרי השריפה: מתי המידטק ישוב לפעילות מלאה?

תושבים רבים ממתינים לחידוש הפעילות בעיקר בספרייה, בפרט בחופשת הקיץ. הנהלת המדיטק: "העניין מטופל במלוא הרצינות"

פורסם בתאריך: 3.7.19 13:24

"חלף יותר מחודש מאז השריפה במדיטק, אבל אין שום צפי לפתיחת המתחם ובעיקר לחידוש פעילות הספרייה במקום", כך מתלוננים תושבים בעיר, שתוהים מתי יוכלו לחזור ולהגיע למקום ובעיקר – להשתמש בשירותי הספרייה.

מתחם המדיטק סגור עדיין מאז השריפה שפרצה במסעדה במקום לפני כחודש. זאת, למעט תיאטרון הקופסה שנמצא בקומה השנייה. הוא אמור לארח בשבת הקרובה בכורה חגיגית של הצגת ילדים.

במהלך השריפה אמנם לא נפגע המתחם עצמו, אולם חדרו אליו עשן רב ופיח ובשלב זה פועלים לאיוורור המקום ולנקות היכן ומה שנדרש מהפיח הרב. מבחינת פעילות המדיטק, ההצגות שהיו אמורות להתקיים באולם הגדול הופנו לתיאטרון חולון וחלקן הקטן, בוטל.



אבל מה שמטריד יותר את התושבים, היא העובדה שהספרייה עדיין סגורה. זה המקום להדגיש כי ספריית המדיטק היא המרכזית והגדולה בעיר, ואחת הגדולות בארץ. הספרייה, שהיא גם דיגיטלית, משרתת תושבים רבים גם להחלפת ספרים וגם לעיון בספרים וכתבי עת בתוך הספרייה. כאשר עד השריפה ביקרו בה, מדי שבת, תושבים רבים, חלקם מבוגרים ומרביתם משפחות עם ילדים.

אלא שמאז השריפה הספרייה מושבתת ובשלב זה לא ברור מתי תשוב לפעילות. זאת, למרות שבמהלך השריפה, מתחם הספרייה לא נפגע בצורה משמעותית והספרים וכל הציוד במקום נשמרו.

השריפה במדיטק:

דינה, תושבת העיר, מספרת ל"השקמה חולון": "מאז השריפה לפני כחודש, הספרייה המרכזית טרם חזרה לפעילות. אין שום צפי ואין שום התייחסות לשאלה שמטרידה אותנו מתי תחזור. התגובה הכי מפורטת שקיבלנו היא 'סגורה עד הודעה חדשה'".

דינה מדגישה כי "הספרייה במדיטק משרתת קהל גדול ובמיוחד עכשיו, בימי חופשת הקיץ. אין מה להשוות אותה עם הספריות האחרות בעיר, ששעות פעילותן המצומצמות לא מאפשרות שרות לאנשים עובדים ותכולתן – מצומצמת בהרבה לעומת המדיטק. הספריות האחרות בעיר הן לא תחליף לספרייה המרכזית".

חנית, אם לשניים, מספרת כי היא מרבה לבלות בספרייה בעיקר בשבתות, ואומרת: "זה בילוי קבוע שלנו בשבת לפני הצהריים. נעים, ממוזג, בילוי איכותי ומעשיר. אלא שבשבועות האחרונים הבילוי הזה נמנע מאתנו בגלל מה שקרה. השאלה הגדולה היא מתי נוכל לחדש את הביקורים במקום. אנו מחכים בקוצר רוח".

מאגף השיווק של הנהלת המדיטק, נמסר בתגובה: "יחד עם העירייה, אנו עושים כל שביכולתנו להשיב בהקדם האפשרי את מתחם המדיטק בכללותו לתיפקוד מלא ובמסגרת זו גם לחדש את פעילות הספרייה כמובן. בינתיים, אין אמנם אין מועד שנקבע לחידוש פעילות המתחם, אבל העניין מטופל בצורה הרצינית ביותר. כאשר יהיה מידע בנושא, נודיע לציבור".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

עוד באותו בנושא:

בכיבוי אש מזהירים: חולדות גורמת לשריפות בחולון ובת ים

 

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אותי במיקרא יותר מעינין מתי תפתח מסעדת "בלנה" הנכדים שלנו וגם לנו מאוד חסרה המסעדה,,, ומחכים בקוצר רוח שתיפח…‍♀️

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר