שלומי אשכנזי (צילום: יח"צ סוסו אנד סאנס)
שלומי אשכנזי (צילום: יח"צ סוסו אנד סאנס)

סוסו אנד סאן של עומר מילר בחולון תהפוך לכשרה: "הקהל ביקש"

שלומי אשכנזי, הבעלים של מסעדת השף שפתח עומר מילר בעיר לפני חצי שנה, בטוח שחיי הלילה בעיר עוד יתעוררו (אבל לא בשבת)

פורסם בתאריך: 5.7.19 09:36

שלומי אשכנזי, בן ה-28 מחולון, הבעלים של הסוסו אנד סאן, מסעדת השף של עומר מילר שנפתחה לפני כחצי שנה בעיר, אמנם צעיר מאוד, אבל עם קילומטראז' לא קצר בתחום המסעדנות.

הוא מכיר את התחום מכל הכיוונים, ניסיון אשר סייע לו לטפס למעלה אל עבר החלום שמלווה אותו מצעירותו.

"התחלתי בגיל 20 במקום הכי נמוך בתחום", הוא מספר ל"השקמה חולון", "הייתי שליח, ברמן, מלצר ואחראי משמרת, ולאט-לאט עברתי לניהול. את כל הידע שצברתי הבאתי איתי לכאן".

לדבריו, "הניסיון הזה מוביל אותי להבין את כל העובדים שלי ולשים את עצמי בנעליים שלהם, וככה אולי לפתור כל בעיה שצצה. אני באופן אישי חושב שכל מנהל טוב צריך לעשות את כל המסלול מלמטה – זה נותן הרבה יותר כלים להתמודד עם משברים. לא גדלתי עם כפית זהב בפה ולא ישבתי על ירושה. את כל מה שיש לי עשיתי בעשר אצבעות".



כבר בגיל 20 חלם אשכנזי על מקום משלו. "תמיד ידעתי שיבוא יום ואני אהיה בעלים של מקום", הוא מספר, "זה משהו שהבנתי בגיל מאוד צעיר. התאהבתי בחיי הלילה ובתחום המסעדנות בפרט מאז שאני זוכר את עצמי, והיה לי ברור שאני אתפתח בכיוון". 

החריצות של אשכנזי ואי רתיעתו מעבודה קשה סייעו לו כל הדרך מלמטה למעלה. "לא בחלתי בשום עבודה בתחום", הוא מספר, "כי ידעתי שיום יבוא וזה יקרה. ואכן, כשבאה ההזדמנות לעשות את זה חטפתי אותה. הקונספט של המקום והאווירה משכו אותי מיד וכשנכנסתי הבנתי שזה המקום שלי".

ואז הבאת לחולון רשת המבורגרים לא כשרה, והפכתם אותה לכשרה.

"אז כן, בתוך שבועיים הסניף יהפוך להיות כשר. בתחילה הלכנו על הקונספט הרגיל של הרשת אבל אז גילינו שבאזור חולון-ראשון-רחובות הביקוש הוא גדול לסניף כשר, והחלטנו לתת ללקוחות הזדמנות לאכול סוסו כשר. אני בטוח שזו תהיה אחלה יציאה. הסניף יפסיק למכור מוצרי חלב ויהיה סגור בשישי בערב ושבת בבוקר". 

ואיך היו התגובות ברשת? עומר מילר השף ידוע כחילוני. 

"אנחנו קשובים לקהל שלנו וזה חלק מזה. אין בזה פסול, ואם זה מה שהקהל מבקש – אנחנו שם בשבילו". 

ספר על הקהל החולוני.

"כיום, אחרי חצי שנה, אני יכול לומר שהקהל החולוני ובמיוחד בני הנוער זה משפחה. מהר מאוד מצאתי את עצמי כבר מכיר בשמות את רוב הלקוחות, הם מכירים אותי, והאידיליה פה מושלמת".

"הבעיה של חולון היא שחיי הלילה עדיין רדומים. לאט-לאט זה מתגבר ואנשים מבינים שיש איפה לשבת בשעות הערב והלילה על בירה טובה. אני חושב שמשהו פה מתעורר ויש רצון עז להשאיר את הקהל המקומי בבית. יש פה המון שותפים להחלטה הזו, ולאט-לאט נפתחים עוד ועוד מקומות שמעשירים את חיי הלילה של העיר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

3 תגובות
  1. אדי

    אני יודע איפה אני אפסיק לאכול. היה נחמד, היה טעים, שלום ולא להתראות. שדורשי הכשרות יפרנסו אותך, מר מילר.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר