אילוסטרציה גן ילדים (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה גן ילדים (צילום: shutterstock)

"פתאום ראיתי שהוא עירום לחלוטין": הטרדות מיניות באמצע הרחוב בחולון

חשוד הציע לילדות לקיים יחסים בקריית שרת. במקרה נוסף גבר הסתובב עירום ברחוב

פורסם בתאריך: 14.7.19 17:25

שני מקרי הטרדות מיניות ומקרה נוסף של התערטלות פומבית אירעו בשבוע האחרון בחולון. במקרה הראשון, חשוד ניגש לצעירות והציע להן לקיים עימו יחסים ברחוב גבעת התחמושת שבקריית שרת. אחת מהצעירות ברחה מהמקום, רצה לביתה, ולאחר מכן הזמינה ניידת משטרה. 



חשוד נוסף נצפה אמש (שבת) סביב השעה 10 בבוקר ברחוב הנביאים 32 בחולון. יהודית מלכין שירן, תושבת חולון שהזמינה את ניידת המשטרה, סיפרה כי "ראיתי את החשוד אתמול, לרגע אפשר היה שמחכה להסעה לים אבל הגלשן היה חתיכת קרש או פלסטיק לבן שכיסה את מערומיו. צעדתי לכיוונו ובתגובה הוא החל ללכת מהר לכיוון הנגדי לנביאים פינת בצלאל. כשהבטתי לאחור ראיתי שהוא עירום לחלוטין למעט תיק על כתפיו, צלצלתי למשטרה והתלוננתי".

היא הוסיפה כי "הורים, בבקשה תהיו ערניים, בבקשה שמרו על הילדים שלכם. זה מפחיד. אנחנו לא מתאוששים מהקיץ הזה ואסונותיו ובא לפתחנו עוד אירוע וכזה מפחיד. זכרו עירנות מצילה חיים".

במקרה נוסף שאירע בקריית שרת, נערה מחולון שהייתה במעלית בדרכה הביתה, כשלפתע נכנס אחריה גבר זר והחל לשאול אותה האם הוריה בבית. הגבר המשיך ללכת אחרי הנערה גם כאשר נכנסה לביתה, אולם בבית שהה באותה העת אחיה הגדול שהבריח את הגבר.

עוד מקרה שאירע ביום שישי האחרון בשכונת גרין: בחור הסתובב עם מצית ושלט בידו לדברי התושבים הוא נראה מעוער בנפשו. תושבים הבחינו בו כשהוא עומד ליד גינה ציבורית שבה שיחקו באותה העת ילדים. תושבים הזמינו את המשטרה שהרחיקה אותו מהמקום.

ממשטרת מרחב איילון נמסר בתגובה: "במקרה הנוגע ליום 9.7.19 (ההטרדה בקריית שרת_י"ל), עם קבלת פנייה למוקד 100 של המשטרה, הגיעו למקום שוטרים, פגשו במודיעה אולם הלה בחרה שלא למסור תלונה גם באותו יום וגם בהמשך כשנעשה אליה פנייה נוספת מטעם המשטרה".

"המקרה השני כלל לא דווח למשטרה. ככל שמתבצעת עבירה מומלץ להגיע לתחנת המשטרה הקרובה, במועד הקרוב ככל שניתן לאירוע, על מנת להגיש תלונה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת.

תגובות

2 תגובות
  1. אלון כהן

    איפה אתה ראש העיר !! אזור תעשיה …ח 500 ועוד , לאן נעלם הבטחון והחינוך שאתה מתפאר בו ???

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רק פירסום של השם והתמונה שלו ימנע את אמשך פשעיו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר