צילום: Robert Kneschke / shutterstock.com

מדוע הצוות בקייטנת הקיץ בחולון לא מפסיק להתחלף?

הורים מצביעים על שורה של אי סדרים בקייטנת הקיץ. מנכל"ית רשת קהילה ופנאי, השיבה והסבירה במה נעוצה הבעיה. היום צפויים ההורים להיפגש עם המנכ"לית לדיון בנושא

פורסם בתאריך: 14.7.19 12:37

מתחילת החופש הגדול נשמעים חילופי דברים ותלונות בין הורי הילדים בגן אסיף לבין הנהלת רשת קהילה ופנאי. ההורים מתלוננים על "אי סדרים בהפעלת קייטנת חודש יולי", ודורשים: "תדאגו לצוות מקצועי וראוי עבור הקייטנה של אוגוסט".

מנגד, מנכ"ל רשת קהילה ופנאי, ורדה לוי הגיבה להורים במכתב ששגרה אליהם ובו טענה כי "רשת קהילה ופנאי נערכה עם צוות מלא להפעלת הקייטנה, הן בשעות הבוקר והן בשעות הצהריים. לצערנו, אנשי צוות רבים אשר מגיעים אינם ראויים בפני מפעילת הקייטנה ומבקשים מהם לעזוב".

בעקבות חילופי הדברים, צפויה להתקיים היום (ראשון) פגישה בין מנכ"לית הרשת לבין נציגי ההורים כדי לדון לעומק על הבעיות שעלו.



הורי הילדים של גן אסיף מתלוננים על אי סדרים בהפעלת קייטנת חודש יולי. במכתב ששיגרו אל הנהלת רשת קהילה ופנאי טענו ההורים כי כבר מיומה הראשון של הקייטנה, ישנה בעיה עם הצוות שמתחלף תכופות, וכי הקייטנה נפתחה מבלי שיש לרשת אנשי צוות קבועים, המלווים את הילדים.

עוד מוספים ההורים כי מאז שנפתחה הקייטנה, ב-1 ביולי, בכל כמה ימים מגיעה לגן אשת צוות חדשה, ולאחר מספר ימים עוזבת. ההורים מציינים כי תחלופת אנשי הצוות אינה מיטיבה עם הילדים ועם תפעול הקייטנה, ויוצרת אצל הילדים "תחושות בלבול ואי ודאות", כך לטענתם.

כמו כן, טוענים ההורים כי לא הועבר אליהם לוח זמנים מסודר של תוכנית הקייטנה. בנוסף, טוענים ההורים כי בקייטנה לא מספקים מזון חלופי לילדים הזקוקים לו. "ישנם ילדים שבאופן עקבי אינם אוכלים את המזונות בתפריט הסטנדרטי של הרשת, ומקבלים תפריט שונה", טוענים ההורים, "למיטב הבנתנו, חרף בקשות בנושא, לא סופק לגן בתקופת הקייטנה מגוון מזונות נוסף על מנת שניתן יהיה לדאוג להזנה עבור אותם ילדים".

עוד הוסיפו ההורים כי בעקבות הבעיות ואי הסדרים בקייטנה, הם מרגישים מרומים ומתוסכלים. בתוך כך איימו ההורים בנקיטת הליכים משפטיים כמוצא אחרון.

"אין באפשרותנו למצוא לילדינו מסגרת חלופית אחרת לקייטנה. למען הגינות נבקש לציין, כי ככל שהמצב לא ישתפר ונוכח הנזקים שנגרמים לילדינו ולנו, אנו בוחנים את צעדינו המשפטיים בנושא".

את מכתבם חתמו ההורים בבקשה לגבש צוות מקצועי, לפני פתיחת קייטנת חודש אוגוסט. כמו כן, מבקשים ההורים כי הנהלת הרשת תדאג לגיבוש צוות איכותי וקבוע לצהרון לפני פתיחת שנת הלימודים תש"פ.

מנכ"ל רשת קהילה ופנאי, ורדה לוי הגיבה להורים במכתב ששגרה אליהם ובו הגיבה לטענותיהם: "רשת קהילה ופנאי נערכה עם צוות מלא להפעלת הקייטנה, הן בשעות הבוקר והן בשעות הצהריים. לצערנו, אנשי צוות רבים אשר מגיעים אינם ראויים בפני מפעילת הקייטנה ומבקשים מהם לעזוב".

עוד ציינה כי "לו"ז מסודר של תכני הקייטנה בחלוקה לשבועות וימים נמסר למובילת הקייטנה". היא הוסיפה כי פירוט לוחות הזמנים אינם מועברים לכל הורה, אלא לצוותים בגנים הנדרשים לפרסם אותם.

כמו כן, שללה לוי הטענה כי המזון בקייטנה אינו עשיר ומגוון. "צר לנו שלאחר כל המענים, השקיפות, השיח הפתוח והגישה המכבדת שבה פעלנו מולכם בהעברת המסרים נוצר הרושם כי הרשת אינה דואגת לילדכם, כאשר ההיפך הוא הנכון", כך כתבה, "כל המשאבים שלנו מופנים אך ורק לילדים, כל ניסיון לרצות מבוגר כזה או אחר אינו רלוונטי".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר