צילום: דוברות עיריית חולון

אושר: עיריית חולון מפנה את הנגררים מרחבי העיר

בעוד חודש תחל העירייה לקנוס בעלי נגררים שהחנו אותם בניגוד לחוק

פורסם בתאריך: 21.8.19 13:52

לאחרונה אושר ונכנס לתוקף בחולון, תיקון לחוק העזר העירוני "העמדת רכב וחנייתו". בתיקון נקבע כי "לא יעמיד אדם בדרך, לא יחנה ולא ירשה לאחר להעמיד או להחנות גרור או נתמך שניתק מגורר או מתומך, שלא בעת ביצוע עבודות ציבוריות כאשר אין אפשרות אחרת לבצען ובמידה הדרושה לביצוע העבודות האמורות בשולי הדרך".המשמעות של התיקון היא, שלא ניתן להעמיד ברחבי חולון גרור או נתמך כשהם מנותקים מהגורר או התומך שלהם.



קנס בסך 250 שקל לבעלי נגררים שהחנו בניגוד לחוק

 

חוק העזר תוקן לאור העובדה, שברחובות העיר חונים לא מעט גרורים אשר תופסים מקומות חניה לתושבים ומהווים מפגע בדרך. כבר במאי 2018 הגישה העירייה  את התיקון לחוק העזר לאישור מועצת העיר על מנת שיאפשר לפיקוח העירוני לאכוף העמדת נגררים ברחובות העיר.

מאז  עבר התיקון את התהליך הנדרש לאישורו במשרדי הממשלה (התחבורה, הפנים והמשפטים)  ועם פרסומו ברשומות בימים האחרונים הוא נכנס לתוקף.

קנס בסך 250 שקל לבעלי נגררים שהחנו בניגוד לחוק

לתושבים החפצים להחנות את הגרור או הנתמך שברשותם מוקצה מגרש ייעודי לכך ברחוב המרכבה 25 באזור התעשייה. מהעירייה נמסר כי אגף הפיקוח והשיטור העירוני יאכוף את החוק במקרים שבהם יוצבו נגרר או נתמך בניגוד לחוק והקנס יעמוד על 250 ₪. עוד נמסר כי בשלושים הימים הקרובים לא ירשמו דוחות אלא יינתנו אזהרות לכאלה שלא מקיימים את החוק ובעוד כחודש יירשמו קנסות.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר