אילוסטרציה: שאטרסטוק
אילוסטרציה: שאטרסטוק

האם פוזר רעל שפוגע בכלבים ובחתולים באזור שדרות קוגל?

תושבים מחולון מספרים על תופעות שמצביעות על פיזור רעל קטלני. העירייה: "לווטרינר העירוני ולפיקוח העירוני לא הגיע כל דיווח על תמותה חריגה של בעלי חיים באזור זה"

פורסם בתאריך: 29.8.19 17:25

האם יש מי שמנסה להרעיל את החתולים והכלבים באזור שדרות קוגל בחולון? בשבועות האחרונים תושבים מחולון מדווחים על חתולים וכלבים שהורעלו באזור הרחובות הסמוכים. זאת, לצד דיווחים על הימצאותן של חולדות באזורים האלה.



תושבת חולון שטוענת כי כלבה הורעל, מספרת: "הלכתי לגינת הכלבים, ובדרך חזרה מהגינה לביתי, ראיתי על השביל גרגירים שנראו לי כמו גרגרי תירס. הכלב שלי אכל מהם, ולאחר מספר שעות מצאתי את עצמי אצל הווטרינר. הוא מת והווטרינר אמר לי שזה כתוצאה מאכילת רעל".

תושב נוסף סיפר כי החתולה שאותה הוא מגדל בשנים האחרונות, פרכסה ומתה לאחר שירדה לגינה. גם הוא מתגורר באותו האזור.

ומתברר שגם תושבת חולון ככל הנראה נפגעה מהחומר הרעיל שפוזר באזור. "הלכתי לגינה ופתאום הרגשתי דקירה חזקה בירך", היא מספרת, "רצתי הביתה ובתוך שניות התפתחה לי במקום פריחה והרגשתי כאבי תופת".

לאחר שמצבה החמיר היא פונתה לבית החולים. "כשהגעתי לחדר מיון כל הצד השמאלי שלי נרדם. לא הצלחתי להזיז את כפות ידיים ואת הברכיים. אחר כך היו לי רעידות ופרכוסים".

גם לאחר ששוחררה מבית החולים היא עדיין סובלת מכאבים. "אני מרגישה מאוד חלשה, עדיין עם בחילות קשות, ויש לי כאבים בכל הגוף".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "לווטרינר העירוני ולפיקוח העירוני לא הגיע כל דיווח על תמותה חריגה של בעלי חיים באזור זה.  במידה שהיה מתקבל דיווח בזמן אמת (באמצעות המוקד העירוני) ניתן היה לשלוח גופה/פגר לבדיקת מעבדה ולברר האם סיבת המוות אכן נגרמה כתוצאה מהרעלה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם חתולת חצר/רחוב שלנו חלתה בנסיבות מסתוריות ואף
    נפגעה פיסית בלסת מחבלה ומתה. ליד הפילבוקס. בתל גיבורים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    העירייה שמה רעל בגלל תלונות על חולדות. והם משקרים שהם לא שמים. רוב חתולי השכונה כבר מתו וכמה כלבים נפגעו רציני. תפסיקו לכסתח ותפסיקו להרעיל!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר