פרויקט המעונות במכון הטכנולוגי: 430 דירות ו-1,200 מ"ר שטחי מסחר

במסגרת הפרויקט שיוקם בעלות של כ-140 מיליון שקל, יוקם גם חניון תת קרקעי. החברה שזכתה במכרז לבניית המעונות תנהל אותם וחדרים יושכרו במחיר של 1,870 שקל

פורסם בתאריך: 3.9.19 09:37

פרויקט מעונות הסטודנטים של המכון הטכנולוגי חולון – HIT, יוצא לדרך: חברת סולל בונה מקבוצת שיכון ובינו, זכתה במכרז להקמה מימון, תכנון והפעלת הפרויקט בעלות של כ-140 מיליון שקל.



חברת סולל בונה מקבוצת שיכון ובינוי זכתה במכרז להקמת פרויקט BOT למימון, תכנון, הקמה והפעלה של מעונות סטודנטים ב-HIT מכון טכנולוגי חולון  בעלות של כ-140 מיליון שקל.

במסגרת הפרויקט יוקמו שלושה מבנים של מעונות בני תשע קומות, בשטח של כ-16 אלף מ"ר, הכוללים כ-430 דירות, 472 מיטות וכ-1,200 מ"ר של שטחי מסחר. כמו כן, יכלול הפרויקט מועדון סטודנטים וחניון תת קרקעי בשטח של כ-9,500 מ"ר לכ-290 כלי רכב. 

 

הצפי לתחילת הבנייה הוא ברבעון הראשון של 2020 והסיום מתוכנן לאוקטובר 2022.

על פי תנאי המכרז החברה שתוביל את הפרויקט, תספק את כל השירותים הדרושים ולמעשה תנהל ותפעיל את מתחם המעונות על כל חלקיו, לרבות שטחי המסחר, למשך 24 שנה ו-11 חודשים. עלות השכירות תעמוד על כ-1,870 שקל לסטודנט ותהיה מפוקחת על ידי המל"ג (המועצה להשכלה גבוהה).

נשיא HIT, פרופ' אדוארד יעקובוב, אמר כי "לאחר מסלול ארוך ומייגע אנו שמחים להגיע ליום השקת הפרויקט אשר החשיבה עליו החלה עוד בשנת 2003.

פרופ' יעקובוב הוסיף כי שיתוף הפעולה המוצלח של המכון עם עיריית חולון, תרם להצלחת הפרויקט. "המכון הטכנולוגי הולך ומתפתח ומספר הנרשמים אליו עולה בהתמדה", אמר, "פרויקט המעונות עשוי לשפר את חיי הסטודנטים המבקשים להתקבל אלינו הן מהארץ והן מחו"ל". 

עוד אמר הנשיא כי הפרויקט הזה הוא הראשון מבין מספר פרויקטים שמטרתם להעמיד את המכון בחזית המוסדות האוניברסיטאיים בישראל ולהפוך את המקום לקמפוס אוניברסיטאי.

ראש עירית חולון, מוטי ששון, ציין כי את תרומתו של פרופ' יעקובוב וצמרת העירייה ב-15 השנים האחרונות, לקידום הפרויקט. כמו כן הזכיר את דבריו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין באחד מביקוריו בחולון, אשר ביקש מראש העיר לסייע לקידומו של המכון.

אילן מלמד, סמנכ"ל  פיתוח עסקי של חברת שיכון ובינוי סולל בונה, אמר כי הוא חש גאווה על כך שנפלה בידיו הזכות להיות בהשקת הפרויקט, לאחר תהליך ארוך בהובלת מנכ"ל החברה, אהוד דנוך, סמנכ"ל הפיתוח העסקי היוצא, שלומי אסרף וסמנכ"ל חטיבת הבנייה, דורון מילר. 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר