עיריית חולון
עיריית חולון. צילום: אלי נאמן

ועדת הביטחון תדון בביטול תשלום אגרת השמירה לתושב

נושאים נוספים שיעלו בוועדה המתכנסת לראשונה הם פריסת מצלמות ברחבי העיר ופקחים בבתי הספר

פורסם בתאריך: 9.9.19 14:20

ועדת הביטחון בעיריית חולון תתכנס מחר (שלישי) לראשונה בקדנציה הנוכחית, לאחר פגרת הקיץ בעירייה במטרה לקדם את נושא הביטחון של העיר ולהביא אותו לסדר היום הציבורי. הוועדה מעוניינת להגיע תוך כדי סיעור מוחות להחלטות שיקדמו את הביטחון האישי של התושב.



בחודשים האחרונים התרחשו בעיר חולון אירועים שפגעו בתחושת הביטחון האישי של התושבים. הדבר נובע בין היתר מאירועים פליליים כמו השלכת רימוני יד והצתת כלי רכב בשכונת גבעת התחמושת, אירוע שעד היום נמצא תחת חקירת המשטרה. לכך מצטרפות תלונות בדבר הטרדות מיניות ברחבי חולון, אזהרות המשטרה מריבוי פריצות בעקבות פרויקטים של תמ"א 38 ותפיסת שתלי מריחואנה במספר דירות ברחבי העיר.

יו"ר הוועדה מסיעת צעירים וחבר המועצה, מורן ישראל, התייחס לכינוסה של הוועדה: "אני מברך על כך שלאחר ארבעה  חודשים משנקבעו נציגי הוועדה, נתכנס למען ביטחון העיר יחד עם הסיעות הנוספות במחשבה כיצד הופכים את העיר חולון לעיר בטוחה וטובה יותר עבור תושביה".

בוועדה עצמה יעלו מספר נושאים כאשר אחד מהם הוא דיון בנושא תשלום אגרת השמירה מצד תושבי חולון. "אנחנו רואים את תחושת הביטחון האישי שהולכת ויורדת בקרב תושבי העיר, אנחנו חשים בחוסר הביטחון של נשים במרחב הציבורי בעיר ונבחן אפשרויות רבות על מנת להגביר את הביטחון בקרב תושבי העיר. אחד מהנושאים שנבחן בוועדות הוא האם תושבי חולון שמשלמים אגרת שמירה, עדיין צריכים לשלם אותה? אולי יהיה אפשרי לוותר על כך".

שחר האס, נציג הציבור מטעם סיעת "צעירים חולון" בוועדת הביטחון, שיתף את הציבור בכינוס הוועדה בפוסט בפייסבוק והציע לתושבים לכתוב את אשר על ליבם בנושא הביטחון האישי: "שלחו לי המון נושאים מגוונים מכל מיני תחומי תוכן", ציין. "מרביתם התייחסו לנושא המקלטים בשגרה ובחירום, תחושת הביטחון האישי המעורערת ברחובות בעיקר בשעות הערב, בעלי עסקים שהתלוננו על ריבוי מקרי שוד וגזל הפתוחים בשעות הקטנות של הלילה, כל אלה גם גרמו לתסכול על היעדר (לטענת התושבים) פיקוח וכוחות שיטור ודרישה לתגבר אותם".

"כמו כן הנושא של פקחים בבתי הספר בבקרים, מחסור בשבילי אופניים, דרישה לרישות העיר במצלמות אבטחה – כל הנושאים הללו יועלו בוועדה, יקבעו סדרי עדיפויות, תיכתב תכנית עבודה ונצא לדרך תוך שמירה על קשר אדוק עם התושבים. חשוב לי לציין, ששמחתי מאוד לראות כמה נושא הביטחון בוער בקרב התושבים ומציף המון נושאים חשובים, מקווה שבאמת הוועדה תהווה פלטפורמה לשיתוף פעולה מעבר למחלוקות פוליטיות ויאפשר לנו לקדם נושאים שבאמת רלוונטיים לכל תושבי העיר בלי יוצא מן הכלל".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר