גישה נוחה למחלף יוספטל

פרויקט ענק של התחדשות עירונית מגיע לחולון

שלושה מתחמים מרכזיים ישנו את פני העיר ויגדילו את אזורי המסחר והדיור

פורסם בתאריך: 10.9.19 10:31

בימים אלו מקדמים בעיריית חולון תוכניות לחידוש עירוני במתחמים של יוספטל, מבצע סיני ושדרות קוגל ונערכים לקראת המפגש הראשון עם התושבים בנושא. במנהלה להתחדשות עירונית מפרטים את התוכניות שישנו את פני העיר חולון בשנים הקרובות.



מדובר על שלושה מתחמים מרכזיים בעיר שעל פי התכנונים עשויים לשנות את מראה העיר מן הקצה אל הקצה.

המתחם הראשון הוא מתחם יוספטל, הנחשב לאחד המקומות המרכזיים בחולון, עקב מיקומו בכניסה לעיר ובסמוך לנתיבי היציאה המרכזיים של חולון ונתיבי איילון.

כמו כן, במתחם ממוקמת תחנת הרכבת של רחוב יוספטל, אותה פוקדים במהלך היום מאות בני אדם. התכנון העתידי הוא כי  קווי המטרו של הרכבת הקלה יעברו בקרבת מקום, דבר שיגדיל משמעותית את מעמדו של האזור. בנוסף, על פי התכנון צפויים לקום במתחם זה 336 יחידות דיור. המפגש עם תושבי המקום בעניין השינויים הצפויים במתחם, יתקיים ביום ראשון הקרוב ה-22 בספטמבר בשעה 20:00 בערב.

מתחם נוסף שיעבור שדרוג משמעותי הוא אזור רחוב מבצע סיני, אשר ממוקם במרכז שכונת תל גיבורים. על פי התכנון ייבנו במקום 84 יחידות דיור בבניינים דו-קומתיים כאשר התוכנית לשדרוג השכונה תחבר את רחוב החי"ש עם רחוב החזית חמש ורחוב הטייסים וכן תרחיב את שטחי הציבור ותיצור עשרות של שטחים ציבוריים פתוחים.

המפגש עם תושבי האזור בנוגע למתחם מבצע סיני יתקיים ביום חמישי בשבוע הבא ה-19 בספטמבר, בשעה 19:45, במרכז הקהילתי קליין, רח' פילדלפיה 16 בחולון.

המתחם השלישי שיעבור שדרוג הוא אזור שדרות קוגל הממוקם בכניסה הראשית לעיר. על פי התכנונים מדובר על מתחם שיאכלס 850 יחידות דיור וכמו כן יבוצע חידוש של בנייני המגורים הקיימים. בנוסף, הקו הירוק של הרכבת הקלה יעבור במתחם וישנה את פני הרחוב.

למפגש עם תושבי האזור יגיע ראש עיריית חולון, מוטי ששון, ביום שני, ה-23 בספטמבר, בשעה 19:30, בתיאטרון חולון, שד' קוגל 11 ויקשיב לדעות התושבים לקראת השינויים בעיר.

תוכניות ההתחדשות העירונית של מבצע סיני ויוספטל מקודמות בשיתוף המנהלת להתחדשות עירונית ומשרד הבינוי והשיכון. מדובר במתחמים שיתחדשו במסגרת "מסלול רשויות", שאושרו למימון תכנון תוכניות מפורטות על ידי משרד הבינוי והשיכון.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר