פסטיבל אוכל, אילוסטרציה (צילום: shutterstock\ Rainbow Bkk)

בשר איכותי ובירות ישראליות: פסטיבל האוכל בחולון | כל הפרטים

אורחי הפסטיבל יהנו ממגוון משאיות מזון, "פוד טראקס", של השפים המובילים בארץ שיגישו בשר ואלכוהול

פורסם בתאריך: 15.9.19 17:02

פסטיבל האוכל השנתי של חולון יתקיים בשבוע הבא, יום שני ה-16 בספטמבר 2019, במרכז "נתנאל בשדרה". מדובר בפעם הראשונה שהפסטיבל מתקיים במרכז הצעיר שיחגוג שנה לפעילותו בחודש הבא. במתחם שמונה מסעדות ובתי קפה, וההחלטה לקיים את פסטיבל האוכל במתחם התקבלה כדי לקדם את העסקים הפועלים כיום במקום ולהעניק חווית בילוי לתושבי העיר. 



אורחי הפסטיבל יהנו ממגוון משאיות מזון, "פוד טראקס", של השפים המובילים בארץ שיגישו בשר ואלכוהול. במקום תוכלו למצוא את המעדנייה של השף דור כהן המתמחה בבשרים מעושנים ונקניקים, "המזווה",  שתגיש מנת פרנה מרוקאית עם אסאדו מפורק; רשת ביירן, המונה שבעה סניפים ברחבי הארץ, תגיש לאורחים נקניקייה באווירת 100% בשר.

השף הפרטי שהשתתף בתוכנית הריאליטי "משחקי השף" בעונה השלישית, נירצ'ו, המתמחה בבשר ואוכל רחוב, יגיש את הסלופי ג'ו – כריך פופולרי מהמטבח האמריקני הכולל לחמניית המבורגר ובתוכה בשר טחון, בצל מטוגן, רוטב עגבניות מתוק או קטשופ ותבלינים. הבעלים של מבשלת באסטרס בירה בוטיק ישראלית, מתיו, ימזוג לאורחים משקאות ייחודיים וסיידר אלכוהולי. די-ג'יי עומר באוור יתקלט בפסטיבל, שולחנות בר ובזולות ייחודיות יפוזרו ברחבי המתחם להנאת המבלים שירצו להתקרר במזגן. 

מתחם "נתנאל בשדרה" הוא מרכז קניות בילוי ושירות עירוני, אשר מרכז עסקים ייחודי בהן מסעדות, בתי קפה ומאפה, חנויות שירות לשכונה ולעיר כגון קצביית בוטיק ומינימרקט, חנויות סלולר, מרכז טיפוח, מרפאות מומחים וסניף של בנק הפועלים. המתחם נחשב כמתחם התרבות הקולינרית של החדש של העיר חולון. 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן  והיו הראשונים לדעת.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר