הילה קרוט ודר' ערן ויינר (צילום: יח"צ)

"היה סיכון ללידה שקטה": התהפוכות שעברה בת 30 עד ללידת תאומים בריאים

דימום בשבוע השישי הביא את הילה קרוט לביה"ח וולפסון שם הייתה בשמירת הריון, בשבוע 20 התחילה לידה שעצרו בזמן

פורסם בתאריך: 30.9.19 15:16

ההריון של הילה קרוט בת ה-30 היה מלא תהפוכות ופחד, ההריון היה בסיכון גבוהה וכמה פעמים היא חששה לחיי התאומים שנשאה ברחמה. למרות הקשיים, קרוט וצוות הרופאים של בית החולים וולפסון בחולון לא וויתרו עד ללידה של זוג תאומים בריאים ושלמים.



בתחילת ההריון הכול נראה כרגיל, קרוט הרתה באופן טבעי, אך בשבוע השישי להריון החלה דימום ומהרה לבית החולים. הרופאים טיפלו בה והצליחו לעצור את הדימום, אז התגלה כי קרוט נושאת ברחמה תאומים. "גיליתי בשבוע השישי שיש לי דימום. שלחו אותי למרפאת שיקום בוולפסון,שם פגשתי שם את דר' ווינר והוא היה מקסים מעל ומעבר למה שרופא יכול להיות. בעיקר בכך ששיקף לי את מה שיהיה", אמרה קרוט.

לאחר הדימום הקשה קרוט לשמירת הריון ונראה שהכול חזר למסלול הרגיל אך אז הגיע סיבוך נוסף. "בשבוע ה-20 התחילה לי לידה, זה היה אירוע מאוד מפחיד ומדאיג. הגעתי לבדיקה שגרתית בוולפסון ופשוט תפסו את זה בזמן", הוסיפה קרוט. הסכנה ללידה שקטה ריחפה מעל ראשה לאורך כל ההריון וקרוט הייתה מודעת לסיכון, "החרדה הייתה גבוהה מאוד. זה כבר בשלב שאנשים יודעים שאת בהריון, זה נורא ואיום. אני פחות מאלה שמסתכלים למעלה אבל מאוד חששתי מזה. גם דר' ערן ויינר דאג והסביר לי על החשש שתהיה לידה שקטה".

הצוות הרפואי לא ויתר ולאחר מאבק עיקש הצליחו הרופאים לייצב את המצב ולמשוך את ההיריון, "באמת בזכות המעקב הצפוף הזה דר' ויינר הצליח להחזיק את ההריון עד השבוע ה-33. גם בזכות אלוהים וגם בזכות הרופאים ההריון החזיק מעמד וזה היה מאוד מפחיד", אמרה קרוט.

"קודם כל הלידה הייתה החוויה הכי טובה שיכלתי לאחל ולבקש לעצמי. הכי חשוב היה שהלידה תעבור בשלום. היו רגעים מאוד מדהימים והכל היה שם באווירה טובה. הייתה אווירה ממש שמחה וטובה. אני חושבת שכל הרופאים באו לראות את הלידה הזאת" אמרה קרוט. לדבריה, "לי, לבעלי ולאמא שלי הייתה תחושת הקלה מטורפת. ועכשיו השתנו לי החיים". לפני הלידה קיבלה קרוט מן הצוות הרפואי זריקה מיוחדת שנועדה לסייע לריאות של העוברים שלאחר הלידה אושפזו בפגייה. אחרי כשלושה שבועות בפגיה השתחררו כולם הביתה בריאים ומאושרים. מאז קרוט מספרת כי חייה השתנו לאחר שהפכה לאמא במשרה מלאה ומסכמת: "עכשיו השתנו לי החיים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציוןכאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר