ד"ר משה שריסט. צילום: מור דיעי חנני

וולפסון: "אתגרים חדשים עם מעט מיטות וכוח אדם דל"

בעקבות הנתונים לפיהם בית החולים אינו עומד ביעדים שהציב משרד הבריאות, בטיפול בפגיעות שבץ מוחי ובשבר בצוואר הירך, בוולפסון מבטיחים: "נעשים מאמצים"

פורסם בתאריך: 6.7.17 18:00

בעקבות הנתונים שפורסמו במסגרת דו"ח עמותת כמוני, לפיהם בוולפסון אינם עומד ביעדי משרד הבריאות לטיפולי חירום, הודיע בית החולים כי יעשו כל מאמץ כדי לשפר את מהירות הטיפול בפגיעות שבץ מוחי ובשבר בצוואר הירך.

בישראל  הסטטיסטיקה של הסובלים משברים בירכיים עומדת  על ממוצע של כ-5,000 אנשים בכל שנה. על פי הדו"ח של עמותת כמוני, "שברים אלו שכיחים בקרב קשישים ומהווים מקור משמעותי לתחלואה ולתמותה. הזמן מרגע שקרה השבר ועד לביצוע ניתוח לתיקון, משפיע רבות על תוצאות הניתוח והשיקום, כאשר ניתוח תוך 48 שעות קשור באופן מובהק לירידה בשיעורי התמותה והתחלואה". משרד הבריאות בדק מה אחוז המאושפזים שעברו את הניתוח ב-48 שעות הראשונות  ומצא כי בוולפסון זמן שחולף עד לביצוע הניתוח הוא ארוך מיעד שהציב משרד הבריאות.

בדו"ח צוין גם משך הזמן הארוך יחסית עד שמתבצעת בדיקת סי.טי ראש במקרה שבץ מוחי, כאשר היעד של משרד הבריאות 25 דקות מההגעה לבית החולים, ואילו בוולפסון המטופלים ממתינים 75 דקות.

"אנחנו נמצאים כל הזמן במגמה של שיפור, לפחות מבחינתינו", אומר ל"השקמה חולון" מנהל חדר המיון ד"ר משה שריט. "בשנת 2014  קבע משרד הבריאות כי היעד לצנתור בחולה הזקוק לטיפול דחוף הוא עד 90 דקות, באותם הימים הממוצע של וולפסון עמד על 66% מהמטופלים שצונתרו בפרק הזמן הזה ובשנת 2016 –  93% צונתרו. אנחנו כל הזמן עומדים מול אתגרים חדשים, מעט מיטות וכוח אדם דל. עם זאת השאיפה לשיפור לעולם אינה נגמרת ואנחנו במגמה תמידית למיקסום היכולות שלנו".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר