הסוכה העירונית בחולון

מחפשים אהבה לאחרי החגים? שידוכים וסדנאות בסוכת צעירי העיר בחולון

בין שלל הפעילויות המתקיימות בחולון בחול המועד סוכות, תיערך פעילות מיוחדת לצעירים בסוכה העירונית. זה מה שמחכה לכם:

פורסם בתאריך: 17.10.19 11:58

לפני כחודש פרסמנו כאן, ב"שקמה- חולון", על התארגנות של קבוצה צעירים בחולון – מח"ץ, שהחליטו לקחת את המושכות לידיהם וליצור פעילויות ובילויים במיוחד עבור צעירי העיר.



לאחר הצלחת הפעילות הראשונה שבה הוקרן סרט הקולנוע "ג'ומאנג'י" בתוך מכללת HIT, תתקיים כעת, בחול המועד סוכות, הפעילות הבאה שתפוצל לשני ערבים: בליל שבת ובמוצ"ש הקרובים, בתוך הסוכה העירונית. הפעילות מיועדת עבור צעירי העיר – חילונים ודתיים יחדיו.

בליל שישי, 18 באוקטובר, תפתח הסוכה העירונית לצעירי העיר עבור פעילות שתכניה יותאמו בעיקר לציבור הדתי. בשעה 21:00 תיערך סדנת גיבוש בהנחיית רועי יעקובי ושרון פרנסיס. לאחר מכן, בשעה 22:00 יגיע אל הסוכה הרב אלעזר אהרונסון ויעביר בה הרצאה. כמו כן נמסר מן המארגנים כי לאורך הערב יחולק שי למשתתפים.

למחרת, במוצאי שבת 19 באוקטובר, בשעה ,21:00 תתקיים פעילות לכלל צעירי העיר. תחילה ייפתח הערב בסדנה שתיתן כלים איך ניתן לשבור את הקרח וליצור קשרים חדשים בין אנשים.

לאחר מכן יתקיים אירוע מאצ'אפ של הכרויות. מודבר בטרנד אשר כבש את עולמם של הצעירים בשנה האחרונה ונחל הצלחה רבה, במסגרתו כל אחד מן המשתתפים במהלך הערב מנסה למצוא שידוך לארבעה חברים רווקים.

 

"הפעילות שנארגן היא אחד הפתחים שאנחנו רוצים ליצור בשביל להפוך את התחושה של אנשים מרק שכנים לחברים. המטרה של כל פעילות שלנו היא בסופו של דבר לייצר קהילה. שזה אומר אנשים שהם חברים, שמכירים אחד את השני והופכים לחלק יותר אינטגרלי בחיים אחד של השני". אמר רועי יעקובי בן ה26 ל'השקמה – חולון', והוסיף, "הפעילות עצמה תיצור את ההכרות הזו דרך חוויה ויותר מכל היא מהווה בסיס להבנה , איך ליצור חברויות ותקשורת עם אנשים מבלי להכיר לפני כן".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר