"חסרה פה תרבות בילויים": הקרנה קולנועית ראשונה מסוגה לצעירי חולון

הכירו את קבוצת מח"ץ, שקמה במטרה לתת פתרון בילויי לצעירים בגילאי 20 עד 35

פורסם בתאריך: 21.8.19 17:28

קבוצת מח"ץ, מובילים חולון צעירה, יזמה את אירוע "See You At The Movies" במסגרתו תיערך הקרנה קולנועית של הסרט "ג'ומאנגי" מלווה בכיבוד קל ובירה. ההקרנה תיערך ביום חמישי הבא, ה-29 באוגוסט 2019 בשעה 21:00 במכון הטכנולוגי HIT, עלות כניסה 30 שקלים.



המארגנים מבטיחים כי מדובר רק בהתחלה וכוונתם ליצור קהילה של צעירים שתארגן מגוון של פעילויות ובילויים בעיר, לרבות סרטים והרצאות. קבוצת מח"ץ, בראשה אלון שחק בן ה-27 ורועי יעקובי בן ה-26, רוצה להחיות את הבילויים בעיר וליצור פלטפורמה עבור האוכלוסייה הצעירה שנאלצת לבלות בערים השכנות, בהן תל אביב וראשון לציון. 

רועי יעקוב (צילום: שרון פרנסיס)

זה לא סוד שחולון נתפסת בעיני רבים כעיר שינה, מיעוט מקומות הבילוי שבה, כמו גם סגירת בית הקולנוע לפני עשור, מביא צעירים רבים לבלות מחוץ לחולון. בשנים האחרונות נפתחו כמה ברים ומסעדות חדשים, אך חברי הקבוצה מסבירים כי אין זה מספיק, הם רוצים לייצר פעילויות שתפרוץ את גבולות עולם הקולינריה.

אלון שחק (צילום: מכון הייצוא הישראלי)

מאחורי היוזמה המבורכת עומדים כמה צעירים שהחליטו להרים את הכפפה ולייצר פעילויות חברתיות עבור תושבי חולון בגילאי 20 עד 35. שחק ויעקבי, שניים מהמארגנים אמרו כי "זה חשוב כי חסרות פעילויות לצעירים בחולון. נכון, יש ברים ומקומות פרטיים שעושים דברים אבל הם לא מגיעים למה שצריך, וצעירים רבים יוצאים מחוץ לחולון".

יעקובי הוסיף כי "בשנים האחרונות חולון לא מציעה לצעירים תרבות מגוונת של בילויים, פרט לאוכל, דבר אשר מביא רבים מהם לצאת מחוץ לעיר, אך לדעתי אפשר לשנות את המצב". לדבריו, "יש לנו רק ברים. בעבר פעל בקניון חולון קולנוע גלובוס שכבר לא קיים כמה שנים. הצורך במקומות להקרנת סרטים בחולון קיים בקרב אנשים שאוהבים קולנוע, זה דבר שמאוד נדרש מבחינתם. אם נודה על האמת אנחנו הולכים בשביל זה לראשון לציון". 

שחק אמר כי "אנשים יוצאים אל ראשון לציון, בת ים ורחובות. יש הרבה פוטנציאל בעיר שלנו. הערב הזה זו התחלה של עוד פעילויות לצעירים, שיוכלו להכיר וליצור דברים לעצמם".

כמו מה?

"אני כרגע מדבר עם בר בחולון כדי לפתוח ליין של הרצאות בתחילת אוקטובר. המטרה היא לעשות עוד אירועים, סרטים, הרצאות ומפגשים בגנים ציבוריים עם כיבוד ושתייה וקהילה", הוסיף שחק. יעקבי המשיך את דבריו, "השאיפה היא לעשות דברים הרבה יותר גדולים, יש לנו רעיונות שעבדנו עליהם שנה. אני חושב שהחזון העיקרי הוא לבנות קהילה מחוברת של אנשים, כמו שיש בערים אחרות".

 

מתי? יום חמישי, ה-29 באוגוסט 2019
כמה ואיפה? 30 שקלים במכון HIT

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר