רותי סדי בקצב הזומבה

איך הפכה רותי סדי למלכת הזומבה של חולון?

בקצב הזומבה: רותי סדי שנפרדה מ-40 ק"ג עודפים והפכה למובילת הטרנד בחולון: "אני מעבירה מסר לבנות להוכיח לעצמן שהן יכולות ולא ליפול לכל מיני קלישאות"

פורסם בתאריך: 10.7.17 11:00

עד לפני שש שנים, רותי סדי, תושבת חולון בת 39, נשואה ואם לשני בנים, לא חלמה אפילו לשאת את התואר "מלכת הזומבה החולונית". "כל חיי סבלתי מהשמנת יתר", היא מספרת. "זה מה שליווה אותי וגרם לי הרבה פעמים לשקוע בתוך עצמי ולחפש את הנחמה באוכל". החברים ובני המשפחה דרבנו אותה שוב ושוב לעשות פעילות גופנית ודיאטות, אבל לרותי תמיד היה תירוץ לשקוע על הספה בבית מול הטלוויזיה ולהתנחם בנשנוש. "ולא שלא ניסיתי", היא אומרת, "ניסיתי המון סוגי דיאטות אבל זה לא צלח ובטח לא לאורך זמן. תמיד היה גורם שהפריע בדרך וגרם לי להפסיק ולא להמשיך".

תזונה לקויה וחוסר התמדה הובילו לחוסר רצון, אבל לפני שש שנים, כאמור, חל השינוי. "המשפחה והחברים הניחו לי בסופו של דבר, כנראה התייאשו ממני, אבל אני החלטתי שאני עושה זאת בעצמי, בלי שום קיצורי דרך, קיצורי קיבה או קבוצות תמיכה. הבנתי שאני צריכה לעסוק בפעילות ספורטיבית שאני אוהבת, ידעתי שאני אוהבת לרקוד ומצאתי את הזומבה, שהיא הרבה מעבר לריקוד. זו תנועה, הכרת הגוף מחדש, עולם מלא בריקוד, בעיצוב ובחיטוב הגוף. בעצם, האנרגיה הזאת שכל כך חסרה לי".

רותי מספרת שהתאהבה בזומבה מהתנועה הראשונה. הפעילות הגופנית לצד תזונה נכונה עשו את שלהן, הקילוגרמים נשרו ורותי פרחה. בהמשך, אחרי שהשילה יותר מ-40  ק"ג, החליטה לעבור הכשרה ולהיות מדריכת זומבה בעצמה. היום היא "מלכת הזומבה החולונית", מדריכה ברשת קהילה ופנאי של חולון ומודל למאות נשים שהזומבה היא חלק משגרת ימיהן. "בעזרת כוח הרצון, ההתמדה והנחישות להצליח, זה בסופו של דבר מצליח", היא מחייכת ומוסיפה: "אני מעבירה מסר לבנות שאותן אני מאמנת להאמין ביכולות שלהן, להוכיח לעצמן שהן מסוגלות ולא ליפול לכל מיני קלישאות וקיצורי דרך".

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר