אילוסטרציה

פקחי חולון מציגים: הכלב צמא? שלם קנס של 470 שקלים

תושב חולון שטייל עם כלבו ביום חם במיוחד, ניסה לתת לו לשתות. אבל אז הפתיעו אותו שני פקחים נחושים במיוחד

פורסם בתאריך: 10.7.17 13:23

אבירן שפירא שטייל עם כלבו בפארק הפילבוקס בשכונת תל גיבורים, לא העלה בדעתו שייאלץ לשלם קנס של 475 שקלים רק משום שביקש לתת לכלב לשתות.

במהלך השבוע החולף, ביום חם במיוחד, סמוך לשעות הצהריים טייל שפירא עם כלבו. בשלב מסוים, הוא החליט לתת לכלב לשתות, פנה אל הברזיה קרובה כאשר לפתע התנפלו עליו שני פקחים, התעמתו איתו ואף רשמו לו דו"ח.

לדברי שפירא, לכלבו מגזע פיטבול הושם מחסום לפה ורק לאחר שמצא פינה מבודדת, הסיר לכלב את המחסום שנשאר תלוי על צווארו והניח לפניו את הכלי עם המים. באותו רגע הגיע פקח למקום וביקש מאבירן תעודה מזהה. שפירא הציג את רשיון הנהיגה שלו ולטענתו הסביר לפקח שהכלב שותה ושאף בחר עבורו פינה ללא אנשים. "הפקח אמר לי שהכלב צריך לשתות בבית ולא בחוץ ושמישהו התקשר להתלונן על הכלב. המשכתי לנסות להסביר לו שחם מאוד והכלב לא יכול להתאפק עד שנגיע הביתה. זה לא עזר וקיבלתי דו"ח על כך שהכלב היה ללא מחסום על פיו". שפירא אף מציג סרטון שבו אפשר לראות שאין אנשים בסביבה בה השקה את כלבו, ושאכן הסיר את המחסום רק לצורך השתייה, שארכה כדקה. כמו כן מציג שפירא את רשיון ההחזקה של כלבו ואת רישומו אצל הווטרינר העירוני.

הכלב של שפירא

בתגובה לטענותיו של שפירא נמסר מעיריית חולון: "מדובר בתושב שפעל בניגוד לחוק, המחייב כל בעל כלב לקשור אותו ברצועה ולשים מחסום על פי כלבו בשטח הציבורי. לא זו בלבד שהכלב, המוגדר כמסוכן, נתפס ללא מחסום, התושב מסלף את העובדות שכן לא הונחה במקום כל קערת מים ולא נאמרו הדברים המיוחסים על ידו לפקח. התושב אף גידף את הצוות שפעל על פי החוק למען שמירת בטיחותם של התושבים. יצוין כי הצוות הגיע למקום לאחר תלונה

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר