דף הפייסבוק של מוטי ששון

האם גם אתם נחסמתם אחרי שניסיתם להגיב בדף העירוני?

יש כמה תושבים זועמים בחולון שניסו להתלונן או למתוח ביקורת בדף של ראש עיריית חולון, אבל נחסמו ותגובותיהם נמחקו. בעירייה מסבירים: "מדובר בדף למען תושבי העיר"

פורסם בתאריך: 10.7.17 17:06

מתלונות שהצטברו באחרונה, עולה כי לא מעט תושבים נחסמים בדף הפייסבוק של ראש העירייה מוטי ששון, רק משום העזו להתלונן או למתוח ביקורת.

ליאורה פור, חברה ב"המשמר החברתי חולון" ואחת החסומות בדף הפייסבוק של ראש העיר, טוענת כי "מדובר בדף פייסבוק ציבורי שממומן על ידי התושבים. בטח ממומן עוד עובד שעונה במקום ראש העירייה. לא ייתכן שראש עיריית חולון או מי מטעמו יחסמו את התושבים בטענות כאילו התושבים הפרו את תנאי הדף. זו שמזכירה משטרים אפלים. במקום להתעמת עם תלונות התושבים מעדיף ראש העירייה פשוט לחסום אותם מלהגיב ולמחוק את תגובותיהם".

פור אינה התושבת היחידה שמתלוננת, למרות שמבקר המדינה קבע לאחרונה שחסימה של משתמשים בדפי הפייסבוק של אישי ציבור היא פגיעה בחופש הביטוי.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מדובר בדף עירוני על שם ראש העירייה המכהן. הוא מנוהל על ידי עובדי העירייה ולמען תושבי העיר. בדף מפורטים כללי ה'עשה' ו'אל תעשה' כמנחי תרבות דיון ראויה במסגרת ציבורית. כמו כן, העיריה בוחנת מעת לעת את העדכונים בתחום ומתאימה את פעילויותיה האינטרנטיות בכלל ובדפי הפייסבוק בפרט, בהתאם".

 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. ליאורה פור המשמר החברתי חולון

    שלטון דיקטטורה וסתימת פיות ! לא לעולם חוסן !

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר