"בקשיקאר": המיזם של מעצב בשיער מחולון שמגיע לקשישים ונזקקים

אמיר בקשי, מבעצב השיער מחולון, לא מפסיק להתנדב. עכשיו הוא עושה את זה בבתי אבות ומרכזי קשישים בכל רחבי הארץ במסגרת פרויקט מקורי ומיוחד

פורסם בתאריך: 7.12.19 13:55

אמיר בקשי, תושב חולון, מספר ומעצב את השיער של תושבי העיר כבר 21 שנים. כאשר בכל השנים, למרות העומס, הוא לא מוותר על התנדבות. וכדי שיוכל להגיע לכמה שיותר אנשים בימים אלה הוא משיק את המיזם "בקשיקאר" – רכב קטן וממותג שבאמצעותו הוא נוסע ברחבי הארץ, ביחד עם צוות המספרה שלו, לבתי אבות, מרכזי קשישים, מעונות לניצולי שואה ועוד, כדי להעניק שירות ללא עלות.



 "מאז שאני זוכר את עצמי ההתנדבות הייתה משהו שממש חשוב לי", מספר בקשי, "כל זה התחיל כשאמא שלי, שהייתה מורה לעיצוב שיער, לימדה אותי להתנדב למען הזולת. כשהייתי ילד ראיתי את זה וכשהתבגרתי החלטתי שאני תורם לקהילה באותה צורה. כשפתחתי את המספרה שלי היה לי ברור שהיא תשולב עם תרומה לקהילה, ומאז זה המוטו והקו שמנחה אותי. אני מקפיד על כך".

על המיזם החדש: "בקשיקאר", הוא מספר: "אחת לשבועיים אנחנו נוסעים למרכזים שונים ברחבי הארץ. מדובר במספרה ניידת שעוברת ממקום למקום והסיפוק הוא ממש מטורף. הקשישים, שרובם לא יכולים להרשות לעצמם ללכת למספרה, מרגשים אותנו בחיוך שמתגנב להם לפנים אחרי שהם רואים את התוצאה וזה שווה את הכל".

לדבריו, בשבועות האחרונים הגיע צוות המספרה גם למרכז קליין בחולון, שם העניקו טיפולי שיער לקשישים במשך כמה שעות. בשבועיים הקרובים הם מתכננים להגיע למעון לניצולי שואה.

"אני באמת חושב שזה חשוב להתנדב לטובת אוכלוסיות שונות ולשמחתי גם הצוות שלי בראש אחד איתי. הם באים בשמחה, נרתמים בחיוך וכולנו עושים את הדבר שהכי חשוב לעולם – גורמים לאנשים לחייך", הוא מסכם.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר