צפו בתיעוד: עימות פיזי בין שוטרים לבני משפחה בחולון בעקבות תלונות על רעש

תושבי אחת השכונות בחולון מכירים היטב את הריטואל: מאחד הבתים נשמעת מוזיקה מחרישת אוזניים, השוטרים מוזעקים למקום והרעש נפסק. אלא שהפעם זה הסתיים בעימות פיזי ומעצר של אב ובנו. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 11.12.19 13:45

כמעט כל הדיירים ציפו לעימות, ובכל זאת הופתעו מעוצמתו. אמש (שלישי), בשעה 23:00, הגיעו שוטרים לבית מגורים בחולון בעקבות תלונות דיירים. בתוך דקות התלקח עימות פיזי בין השוטרים לבין דיירי הבית, שתועד על ידי השכנים.

כבר זמן רב שתושבים ברחוב פרופסור שור, מתלוננים על רעש של מוזיקה, בעיקר בשעות הערב והלילה, הבוקע מאחת הדירות ברחוב. הריטואל מוכר לתושבים: בכל מספר ימים הם מתקשרים למוקד המשטרה, מתלוננים על הרעש, נשלחים שוטרים והמוזיקה נפסקת.



אלא שהפעם האירוע היה חריג. "לרוב, השוטרים או הפקחים מגיעים, מזהירים את דיירי הבית, והמוזיקה מופסקת עד הפעם הבאה שאנחנו מתלוננים", מספרת אחת השכנות, "אבל הפעם היה עימות שבסופו ראינו את האבא והבן מובלים לניידת המשטרה. בני המשפחה צעקו לשוטרים שיעזבו אותם ויניחו להם".

"מה שהיה אתמול היה מפחיד", מספרת שכנה נוספת, "הייתה מוזיקה בקולי קולות ופתאום היא הופסקה. ואחרי כמה דקות שמענו צעקות וצרחות ברחוב. לא הבנו מה קרה. כמה משכנים יצאו מהבית, ואז פתאום ראינו את השוטרים עוצרים שני אנשים, ומסביבם בני משפחה שביקשו מהם לעזוב אותם".

מהמשטרה נמסר בתגובה: אמש (שלישי) התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל דיווח אודות רעש בלתי סביר של מוזיקה שהושמעה באמצעות מערכת הגברה, במסיבה שהתקיימה תחת כיפת השמיים. שוטרים שהגיעו למקום נמנעו מהפסקת המסיבה והסבירו לנוכחים כי יהיה עליהם להפסיק את המוזיקה בתוך זמן קצר. לאחר התחייבות המארגנים לעשות זאת, עזבו השוטרים את המקום".

"חרף האמור, זמן קצר לאחר מכן נוכחו השוטרים לגלות כי המוזיקה לא הופסקה; ומשכך פעלו להפסקתה, אולם נתקלו בהתנגדות. האירוע הסתיים במעצר של שני חשודים בגין הקמת רעש, איומים ותקיפת שוטר. מאחר שבמהלך החקירה העלה אחד החשודים טענות לשימוש בכוח כלפיו, המקרה יועבר, כמתחייב על פי הנהלים, לבירור מח"ש. משטרת ישראל תמשיך לפעול לשמירה על איכות החיים של הציבור הנורמטיבי".

יצוין, כי על פי החוק חל איסור על הקמת רעש, ואיסור להפעיל מכשיר קול בין השעות 14:00-16:00 בצהריים, ובין השעות 23:00 בלילה ל-07:00 בבוקר למחרת, בכל אחד מהמקומות הבאים באזורי מגורים: במקום שאינו תחת כיפת השמים, תחת כיפת השמים, במקום שאינו תחת כיפת השמים ואינו סגור מכל צדדיו כלפי חוץ ובבניין מגורים.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

3 תגובות
  1. אילן

    המשטרה סביר להניח בקשה להמניך את המוזיקה ויכול ליהות שלא התיחסו אליהם זה גם לא בסדר חבל שכך הסתיים הארוע בתקיפה במעצרים שתהיה לכולם שבת שלום שקטה חמה ונעימה ואם הרבה בריאות לכולם

  2. אניה

    ערסים.לעצור אותו הוא אדם מבוגר אבל לשמוע מוסיקה בקולי קולות שכל השכונה לא תישן הוא לא אדם מבוגר.יש חוקים במדינה.גזל שינה זה נורא ואיום.איך אפשר לשמוח כשמישהו אחר מתענה??!!תשכרו אולם ולכו לשמוח.לאאא להזיק לאחרים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר