בי"ס ביאליק. שעות תגבור ומעלית

העירייה הבטיחה להורים: 30 מיליון שקל לשיפוץ מבני חינוך

בין ההבטחות לוועד ההורים המרכזי: ליקויי הבטיחות יתוקנו והמבנים ישופצו, מעליות יותקנו במספר בתי ספר, הליך הרישום לגנים יעבור שינוי ובתי ספר נוספים יצטרפו ליום לימודים ארוך

פורסם בתאריך: 12.7.17 17:00

ועד ההורים המרכזי בחולון לקח השבוע חלק בישיבת מועצת העירייה שבה נכחו מנכ"ל העירייה יוסי סילמן ונציג מינהל החינוך. הצדדים דנו בנושאי אחזקת מבני מוסדות החינוך בעיר, ליקויי בטיחות, רישום לגני ילדים, יום לימודים ארוך, שעות תגבור, שכירת אולמות בתי הספר ועוד.

מפרוטוקול הישיבה עולה כי העירייה מתחילה כבר בחופשת הקיץ הנוכחית בשיפוץ ובהנגשת מבני החינוך, תוך הבטחה לטיפול בליקויי בטיחות על פי דרגות עד תחילת שנת הלימודים הקרובה. התקציב לשיפוץ יעמוד על כ-30 מיליון שקל תוך תכנון וביצוע בחמש עד עשר השנים הבאות.

עוד עולה מישיבת המועצה, כי בעירייה נערכים לשינוי קונספט לגבי אחזקת המבנים, ומתוכנן לצאת מכרז לגיוס חמישה מפקחים (מנהלי רובעים) שנושא הלוגיסטיקה בבתי הספר ובגנים העירוניים יהיה תחת אחריותם, ובנוסף עוד תשעה מנהלים אדמיניסטרטיביים שיפעלו בבתי הספר התיכון בעיר. בנושא ההצללות ומחסי צל בחצרות המבנים, העירייה תבדוק אפשרות לצאת למכרז מול כמה חברות לעומת חברה אחת בלבד המטפלת כיום בנושא. בנוסף הוחלט כי מסמך כוונות על ביצוע עבודות השיפוצים יועבר למנהלי בתי הספר, שיהיו אמונים על התפעול והבקרה של מבנה בית הספר, כאשר קבלן השיפוצים יתנהל מול מנהלי בתי הספר. עוד סוכם כי יותקנו מעליות בבתי ספר: "התבור", "אלון", "ביאליק", "נבון" ו"שער האריות".

נושא נוסף שעמד על הפרק בישיבת המועצה היה הרישום לגני הילדים, שלאחרונה רבו התלונות לגביו ובעירייה ניתנה הבטחה כי יופקו הלקוחים והרישום לגני הילדים יעבור הליך שינוי. זאת ועוד, החל משנה הבאה יתווספו לתוכנית מיל"ת (יום לימודים ארוך) ארבעה בתי ספר שעד כה לא חלה בהם התוכנית. בבית הספר "ביאליק" יינתנו שעות תגבור על פי חוק. כמו כן, בעקבות פניית מנהלי בתי הספר לגבי עלויות גבוהות בשכירת אולמות לצורך מסיבות סיום, הבטיחו בעירייה כי החל משנה הבאה העלויות יסובסדו והעלויות יופחתו משמעותית.

לסיכום יש לציין, כי בעבר ניתנו הבטחות דומות בעירייה, כמה מהן לא קוימו, ואף על פי כן יצאו נציגי ועד ההורים המרכזי מישיבת המועצה בתחושת אופטימיות ותקווה להמשך טוב יותר.

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר