פרידה כהן. צילום: מתוך הפייסבוק

הלכה לעולמה פרידה כהן, מוותיקות חולון ואמה של אורנה דץ

כהן תובא היום (ראשון) בצהריים למנוחות. בתה אורנה ספדה לה: "איך ממשיכים כשהחברה הכי טובה והאהובה שלי אשת סודי, האמא הכי שיכולתי לבקש לי, איננה יותר?"

פורסם בתאריך: 29.12.19 13:31

פרידה כהן, מוותיקות העיר חולון ואמה של אורנה דץ, הלכה לעולמה לאחר מאבק במחלה קשה.

מצבה של כהן, שנפטרה ביום שישי האחרון, אחרי מאבק ממושך בסרטן, התדרדר בשבועיים האחרונים היא אושפזה בבית החולים שיבא בתל השומר, כשהיא מורדמת ומונשמת.

כהן, תושבת חולון ואמה של השחקנית ומנחת הטלוויזיה אורנה דץ, אשר גדלה בחולון ואף זכתה לפני כארבעה עשורים בתואר מיס חולון.

היא הותירה אחריה בעל, שני ילדים ושמונה נכדים, שהקיפו אותה עד רגעיה האחרונים. "אמא, אימא'לה שלי ורק שלי, עזבה אותנו הערב בכניסת השבת. צדיקה שלי", ספדה לה בתה אורנה דץ בפוסט שהעלתה לפייסבוק ביום שישי.

"איך ממשיכים בלעדייך? איך ממשיכים כשהחברה הכי טובה והאהובה שלי אשת סודי, האמא הכי שיכולתי לבקש לי, איננה יותר? עצוב. הלב שלי נשבר", הוסיפה אורנה.

משה דץ, בעלה לשעבר של אורנה, ספד גם הוא לפרידה וכתב הבוקר (ראשון): "פרידה שלי, היום אנחנו מלווים אותך למנוחתך האחרונה, את שנגעת בכל כל הרבה אנשים, שהיית אמא סבתא וחברה ומעל הכל ראש המשפחה המלמדת אותנו מהי משפחתיות".

"אנשים שואלים אותי: 'מה, היית כל כך קרוב לאמא של אורנה?' ואני מתפלא תמיד על השאלה", ציין בהמשך, "את ואני מעולם לא התגרשנו את היית שלי ואני הייתי שלך. עכשיו, כשאין לי אותך ואין לי אמא ואין לי אבא, אני לא יודע איך למלא את הבור השחור הזה. פרידה'לה, כמה תחסרי לכולנו, לעומר ויועד, לאורנה לאורי וליאיר".

מקרובים לאורנה דץ סיפרו כי "בחודשים האחרונים אורנה סעדה את אמה לאורך כל שעות היממה ועזבה כל עיסוק אחר על מנת להיות איתה כמה שיותר. כל הזמן הייתה תקווה שפרידה תבריא, אבל ביום שישי האחרון היא נפטרה".

הלוויתה של פרידה כהן תקיים היום בשעה 15.00 בבית העלמין ירקון. המשפחה צפויה לשבת שבעה בבית המנוחה בחולון.

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר