צילום: andriano.cz / shutterstock.com

בין השפע לאתגר: התחזית האסטרולוגית לשנת 2020

מה מצפה לכם בשנה החדשה? התחזית המורחבת

פורסם בתאריך: 1.1.20 11:46

טלה

שפע
כוכב השפע עובר לבית הקריירה שלכם וייתן פריצת דרך לה אתם מחכים ובעיקר – זיקוקים. אתם עומדים בפני שנה חדשה של התקדמות וזה הזמן לחשוב על קידום בעבודה. אל תהססו לפנות למקומות חדשים ולעזוב את הקיים.

אתגר
כוכב הקושי סטורן, נמצא אצלכם כשנה בבית הקריירה. בכל החודשים האחרונים אתם עסוקים מצד אחד בניסיון לבסס את מעמדכם המקצועי ומצד שני חשוב לכם להראות שאתם מוצלחים ויכולים להצליח בקריירה שלכם.



 

שור

שפע
כוכב השפע ניכנס לבית הנסיעות והלימודים שלכם ויימצא שם כל השנה הקרובה. זה הזמן הנכון לפרסם את עצמכם על מנת להגיע לקהלים חדשים. אם צפויים נושאים משפטיים לטיפול, גם זה ייפתר השנה לזכותכם.

 אתגר
שנה בה תאלצו לעשות שינוי משמעותי בדפוסי החשיבה שלכם. סטורן, המורה הגדול, נמצא אצלכם במקום שמקובל לקשר אותו עם תפיסת עולם ולימודים. זה הזמן לשדרג את מעמדכם האישי והמקצועי.

תאומים

שפע
כוכב השפע יופיטר נכנס למקום המקושר אצלכם עם כספים שמתקבלים מאחרים. לפנויים ביניכם, תוכלו להכיר את האנשים המתאימים שייכנסו לחייכם ותרגישו רצון למגע ויחסי מחויבות.

אתגר
אתם צפויים לקשיים כלכליים ולומדים שאתם יכולים לבנות רק על עצמכם ולא על הבטחות של אנשים אחרים. האכזבה תדחוף אתכם להעמיק יחסים אישיים – יותר על בסיס חברתי ופחות אינטימי.

סרטן

שפע
יופיטר, כוכב ההזדמנות, יימצא אצלכם בבית השותפויות למשך כל שנת 2020 וייתן שנה לשפר את הזוגיות האישית שלכם, או לחלופין למגנט אליכם את האנשים הנכונים לזוגיות המבוקשת.

אתגר
בבית השותפויות שלכם נמצאים שני כוכבים משמעותיים שאמורים לשנות את תפיסת החיים. תבינו שעד היום לא התנהלתם טוב וייתכן שבגלל עובדה עדיין זו – לא הגעתם למקומות אליהם אתם שואפים.

אריה

שפע
השנה יש לכם מזל והצלחה בבית העבודה שלכם. ייפתחו בפניכם אפשרויות והזדמנויות חדשות. אל תהססו לעבור מקום עבודה. תקבלו העלאה במקום הקיים ותרגישו כי ההערכה אליכם גוברת.

אתגר
בשנה זו תהיו עסוקים בעבודה קשה בניסיון להוכיח לסביבה ומעל לכל לעצמכם, שהאמון שנתנו בכם הינו נכון ואתם יכולים לעמוד בציפיות. כדי להצליח, תצטרכו לשנות את דפוסי החשיבה להם הייתם רגילים ולהיות פתוחים.

בתולה

שפע
כוכב השפע יופיטר הגיע לבקר אצלכם בבית היצירה והילדים. תוכלו לבטא את עצמכם בדרך ייחודית ומקורית. עדיף להפגין יצירתיות בדרך שתגרום לכם גאווה ובניית יחסים אישיים טובים עם צעירים מכם במשפחה.

 אתגר
בשנה זו תצטרכו לתת יותר תשומת לב לאנשים חדשים שקרובים אליכם וייתכן, צעירים מכם. מומלץ לכם, על מנת לחדד את התפיסה האישית שלכם, לרוקן אנרגיות שליליות ולעסוק ביצירה כלשהי.

מאזניים

שפע
כוכב השפע הגיע לבקר אצלכם סוף סוף בבית המשפחה. זו עובדה משמחת לאחר שנים בהן נוצר נתק בגלל ניגוד אינטרסים. בשנה זו תוכלו להגיע לפשרה כלשהי עם אנשים שקרובים אליכם ויקרים ללבכם.

אתגר
בית המשפחה שלכם וכל הקשור במעגל האישי הקרוב אליכם, ידרוש התייחסות נוספת ומחודשת. זאת, על מנת לפתור קונפליקטים שנוצרו מזמן ושאתם אינכם יכולים לסיימם לבדכם. ייתכן שתיאלצו לקבל עזרה חיצונית.

עקרב

שפע
בשנה זו תחושו צורך בהתחדשות בגלל שינויים שאתם עוברים ברמה האישית והמקצועית. תרצו לעצמכם פינה פרטית אישית שאולי תרצו לקנות או לשפץ מחדש את הקיים, כדי להתאימה למטרותיכם החדשות.

 אתגר
אתם מנסים ליצור לעצמכם קו חדש במקום שאתם חיים בו ואולי אפילו סביבה חדשה. זה בדיוק הזמן עבורכם להשקיע ביצירה ולימודים שיעזרו לכם לבנות ולעצב לעצמכם את דעתכם בצורה מקצועית.

קשת

שפע
נראה שאתם בתקופה ארוכה של ניסיון להתחלות חדשות. כוכב ההזדמנות נמצא בבית הכספים שלכם ויביא אפשרויות שמהן תוכלו להרוויח יותר. בנוסף, תוכלו לממש את תוכניותיכם לטווח הרחוק.

 אתגר
סטורן המגביל נמצא בבית הכספים שלכם ולמזלכם – כוכב זה לא יבקר יותר בבית זה אלא בעוד 27 שנים. זוהי תקופה שבה תחושו בחסרון כיס, כיוון כשבכל פעם יגיעו אליכם עוד ועוד הוצאות.

גדי

שפע
השנה הגיע כוכב השפע וההזדמנות למזל שלכם ותרגישו שיש לכם יכולת חדשה להתנהלות. עובדה זו מגיעה בגלל העובדה שבשנה האחרונה עשיתם עבודה משמעותית עם תת ההכרה שלכם והגעתם לתוצאות הנכונות.

אתגר
באופן פרדוקסאלי, אתם המזל שיכול לשאת בהצלחה סבירה את הימצאותו של כוכב סטורן במזל שלכם כיוון שאתם המזל שגם מאופיין על ידי כוכב זה. הקשים הינם סבירים עבורכם ויש לכם יכולת להתמודד עם האחריות החדשה.

 דלי

שפע
בשנה הקרובה יימצא כוכב השפע בבית תת-המודע שלכם, כך שתוכלו לקבל הארה לגבי דרך התנהלותכם. גם אם יהיו לכם קשיים כתוצאה מפחדים שיתעוררו, תוכלו להתפתח דרכם ולשדרג את עצמכם.

 אתגר
סטורן הידוע ביכולת שלו להביא קשיים, נמצא אצלכם בבית תת-המודע. יתעוררו פחדים שעד היום לא הייתם מודעים להם וזה הזמן הנכון לטפל בהם ולהשתחרר סופית. חובה לדוש עד אשר תפתחו ותפתרו את מה שמטריד אתכם.

דגים

שפע
שנה זו משמעותית עבורכם. כוכב השפע עובר למקום המחבר אתכם מבחינה חברתית אל האנשים המתאימים והנכונים לכם להמשך תוכניותיכם להתפתח בחיים ולכן, כדאי לכם להיות זהירים.

אתגר
חברתית, אתם בתקופה טובה עבורכם. החיים מזמנים לכם את האנשים שיכולים להתאים לסגנון החיים שלכם ולתפיסת העולם שאימצתם בשנה האחרונה. ייתכן שיהיו פעמים בהם גם תרגישו לבד.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר