גדר מפורקת
גדר מפורקת

איך הפכה גדר הפח המפורקת לסיוט של התושבים שלא מצליחים לישון?

לא רק שהעבודות בשכונת המגדלים היוקרתית תקועות, אלא שהתושבים שמתגוררים בסמוך מנסים כבר חודש להבין למי שייכת הגדר שלא נותנת להם לישון בלילות

פורסם בתאריך: 12.1.20 17:07

דיירי רחוב פיכמן והסביבה לא נרדמים בלילות. הסיבה: גדר הפח המתפרקת שאיש לא לוקח אחריות עליה לא מפסיקה להרעיש. לטענת הדיירים הם פנו יותר מפעם אחת למוקד העירוני, בטענה כי הגדר מהווה מפגע ומתפרקת ועלולה לסכן אותם, אבל דבר לא נעשה. זאת, כאשר לא ברור מי הציב אותה ומי אחראי עליה. בינתיים, התושבים סובלים.

בן דהן, המתגורר ברחוב, מספר: "פנינו לעירייה ואז נמסר לנו שנושא טופל אבל דבר לא נעשה. אנחנו באמת לא יודעים איך לטפל במטרד הזה, בימים האחרונים של גשם ורוחות חזקות אנחנו לא מצליחים לישון מרעש שיוצרת הגדר".



רחוב נמצא מול מתחם שוכנת ח-501, במקום שבו אמורות להיעשות העבודות ב"שדרת המגדלים" והתושבים סבורים שהגדר הוצבה במסגרת העבודות המתוכננות, שבינתיים הוקפאו למורת רוחם של תושבי השכונה, כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון".

"הגדר מרעישה כל לילה, ואף מסכנת את הציבור וכנראה רק אחרי שתושב ייפצע המפגע יתוקן", אומר דהן, "שוחחתי עם מחלקת תשתיות בעירייה והעבירו אותי למחלקת דרכים ומשם שוב לתשתיות. האבסורד הוא שגם הגברת שענתה לנו באדיבות, אמרה לנו שהם לא יודעים למי שייכת הגדר".

דהן מוסיף כי הגדר מפורקת וחלקים רבים זרוקים בשביל הגישה של הבניינים. "זה כבר חודש ימים שאני אישית מדווח על המפגע הזה, ולא קורה כלום. אני גם פועל בעניין העבודות בשדרת המגדלים שלא יוצאות לפועל".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

3 תגובות
  1. תושב חולון

    לראש העיר הנכבד , הגיע זמן שתפעל בענין השדרה מוטי המקום לא נראה טוב ,הכל פתוח ופרוץ ,בימים הקשים גם הפחים עפו באויר ונחתו על הכביש, די ודי מחכים לטיפולך הכל לא נראה טוב הכל נראה כמו שכונה.

  2. דני

    מה הבעיה? תפרקו אותה, תמכרו אותה לסוחרי ברזל לטובת הוועד, תשתלו עצים בכסף הזה, ושהקבלן יאכל בולבול.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר